Auto verkopen

Discussion in 'De lounge' started by Eenkadootje, Sep 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    We willen onze Opel Corsa verkopen. En geen andere auto kopen. Het is namelijk onze 2e auto, en deze is eigenlijk overbodig. Maar wat zou de beste manier zijn?
    Wij kopen auto's site? Of iets anders?

Hij moet in okt voor een apk.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Zou zelf er een nieuwe apk op zetten en dan op marktplaats en autoscout24 zetten

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Wij hebben onze auto verkocht via autotrack. Ik wist niet dat dat als particulier ook kon, maar dus wel :). Voordeel is dat er dan niemand tussen zit die ook wat wil verdienen en het oogt professioneler dan via bv. Marktplaats.

Oh en op MP moet je betalen voor het verkopen van eeen auto via autotrack niet.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    dit zou ik ook doen.

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik zou ook zorgen voor nieuwe apk.

En er zijn ontzettend veel websites om je auto te verkopen.
    Autoscout24
    Speurders
    Autotrack
    Marktplaats is niet gratis inderdaad maar je hebt daar toch de meeste kans op verkopen vind ik.

Even ook Google zoeken voor nog meer sites

Daarnaast kan je natuurlijk ook via Facebook op diverse hoeken bij jou in de buurt de auto kunnen aanbieden.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Idd een nieuwe apk en dan op alle sites zetten. Zonder apk raak je hem if niet kwijt of tegen een zeer laag bedrag.

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

Apr 25, 2011
    6,036
    2,900
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben er al 2 via autoscout24 verkocht. De 1e aan een autobedrijf en de 2e aan een particulier. Goede ervaring mee dus en het is gratis.

8. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik had marktplaats geprobeerd maar kreeg allemaal zulke rare reacties. Reacties van 1 zin, slecht Nederlands, of wel bieden maar niet meer reageren. Was er na 2 weken helemaal klaar mee en ook geen zin in particuliere proefritten/gedoe enzo. Ben naar de dichtsbijzijnde garage gegaan die wilde hem wel kopen. Waarschijnlijk had ik er op een andere manier meer geld voor kunnen krijgen maar ik vond het het gemak wel waard.

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113

Slecht Nederlands spreken is toch niet zo raaro_O.

Share This Page