Auto vies gemaakt, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Withinshin, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Schroom overigens niet om bij schade langs te gaan. Daar is hij als het goed is voor verzekerd.

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Zo hebben wij ook een keer een auto van de buren achtergelaten. Ik hoorde via via dat ze woest waren.
    Jammer dat ze me er toen niet zelf erop aan hebben gesproken.
    Wij hadden het namelijk helemaal niet in de gaten gehad, auto stond wat verder weg, en we waren de hele dag aan het zagen buiten.

Toen ik het hoorde heb ik direct aangebeld en heb ik haar een wasstraatbon aangeboden, welke ze overigens weigerde. Ze was niet boos zei ze maar vond het wel raar dat we buiten aan het zagen waren?
    Toen vond ik haar een zeikwijf, wat ik maar niet heb gezegd voor de goede verstandhouding.
    Verder heb ik gezegd als er schade was ze maar aan de bel moest trekken.

Ik zou er een emmer water overheen gooien. Als er schade is kan je die verhalen op de beste man.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit. Wel even controleren of je schade hebt.

Je hebt toch ook wel eens (lang geleden alweer geloof ik wel) Saharazand dat je hele auto onder zit? Gewoon met emmers water eraf spoelen dan is er niets aan de hand.

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Moet je werk dit niet oplossen, als het hun parkeerterrein is? Wij hadden vroeger zo'n carwash service, die langskwamen op kantoor.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Dat is ook wel heel vreemd ja, buiten zagen :D

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik zou het zelf wassen in een wasbox, controleren op schade en alle kosten terugvragen bij de klusser.

7. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Jeetje, en die werklui hebben het ook niet even gemeld ofzo?
    Dit zie je toch wel?

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net weer terug van het werk en heb de klusjesman kunnen spreken. Hij zei: ja ik had niet door dat de auto vies werd (heel vreemd als je er zo dicht bij staat, maar goed). Ook wilde hij er verder niets mee doen, ik moet het zelf maar regelen, en anders naar zijn leidinggevende gaan.

Aan het eind van de dag hoorde ik van mijn leidinggevende dat hij toch nog wat emmers water over de auto heeft gegooid, maar ik kan nu in het donker niet meer zien hoe het er uit ziet. Dus morgen maar weer kijken, ook met het oog op krassen.

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo lang wachten met schoonmaken. Hoe vaster het gaat zitten hoe meer kans op krassen.

10. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Ik zou hem zelf even de wasstraat door halen en er verder niets over zeggen.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk zelf echt dat je na 2 dagen pas je auto schoonmaken, best wel nalatig bent. En ik zou dan zelf geen schade meer willen vergoeden, je had toch die avond direct je auto kunnen wassen?

12. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die mening mag je hebben. Helaas heb ik daar geen tijd voor gehad, plus het feit dat ik bij mij thuis geen mogelijkheid heb om de auto te wassen en ook gewoon lange dagen werk....

Maar goed ik kijk morgenochtend, anders ga ik alsnog naar de wasstraat morgen, aangezien dat de eerste kans is om er voor mij weer heen te kunnen.

13. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik zou hem dus echt niet zomaar wassen of door de wasstraat halen. Die steengruis beschadigd de hele lak van je auto!
    Ik zou hem gewoon heel goed afspoelen (lees hogedrukreiniger) in zo'n wasbox met de hand, maar zeker niet met een spons o.i.d. aan komen. Pas als je zeker weet dat alle gruis er af is met een spons aan de slag gaan.

14. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    En goed dat je er was van gezegd hebt. Mocht na het wassen blijken dat je schade hebt zou ik er zeker werk van maken, verder zo ik het gewoon laten voor wat het is.

15. Badeend81

Badeend81 Actief lid

12 jul 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff lekker laks mijn man is schilder die laat zelfs de auto,s weg halen ivm wind en dergelijke, voorzorg maatregelen voorkomt een hoop problemen. Waarschijnlijk zijn ze er gewoon voor verzekerd. Als je schade heb zeker niet bij late zitten.

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Dit dus. Zou ook mijn reactie (en actie) zijn.

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Eerst goed afspuiten met water en dan met de hand wassen. Onze (zwarte) auto ziet er door het bedrijf waar mn man werk ook verschrikkelijk uit en we moeten hem echt iedere week wassen. Hij werkt bij een bedrijf wat bestanddelen voor de wegenbouw herbruikbaar maakt. Zo wordt er dus oud asfalt fijn gemalen.
    Mijn man (oke een collega omdat mn man anders een krukje nodig heeft) spoelt de auto iedere week op zn werk af met de spuit en in het weekend wast hij de auto. Nog geen kras gezien daardoor. Wel zou ik het zelf doen, want die klusser heeft er waarschijnlijk geen zin in en zal het niet met beleid doen en dan hben je verder van huis.

Deel Deze Pagina