Wij hebben ook een Volvo V40 gehad. Wij vonden het een hele fijne auto. We hadden toen nog wel maar 1 kindje. De kofferruimte valt wel iets tegen. Succes ermee.
wij rijden een volvo 940 station ideale gezins auto alleen rijden we op diesel en dat maakt het rijden duur wegenbelasting is torenhoog maar de auto op zich , heerlijke kar ondanks dat het een slagschip is
Soms maakt het niet eens uit , grote of kleine auto. Wij hebben een volswagen passat, en een opel corsa. Groot verschil in beide auto's. Maar in mijn opel corsa kunnen ook gemakkelijk drie kinderen op de achterbank; twee autostoeltjes en een maxi cosi, en dan kan ik ook nog de bugaboo meenemen.In de passat gaat echt niet meer in, moet wel zeggen , het is een sedan, de nieuwe station versie was nog niet uit. Ik zou nu voor een station versie gaan, veel praktischer.
wij gaan ook voor een v40..superrrrrr auto om te zien, tims oom rijdt er jaren lang al in en zweert erbij. HEt schijnt ook de meest veilige auto ter wereld te zijn (of is me dat wijs gemaakt?)... ik ga er zekers voor, volg maand hopen we er 1 te hebben.. wij kopen echter een schade auto die tim met oom opknapt (allbeid monteurs)...scheelt heeeeeeeeeeeeeeeel veel geld, want volvo is wl een duurdere categorie
Ook wij zijn de gelukkige bezitters van een V40. En nog wel de Family edition! Dat betekent dat dat er ingebouwde kinderzitjes in de achterbank zitten. Je trekt aan een hendeltje en dan kun je van de achterbank 2 zitjes maken. Ik kan niet wachten tot we ze ook eindelijk in gebruik kunnen nemen....
Ook wij hebben onze sportieve BMW ingeruild voor een echte gezinsauto... Een Audi A4 Avant, echt een geweldige wagen. Hij rijdt super en ziet er ook gaaf uit, geen ouwe-lullen-stationbak Een paar mooie velgen eronder en rijden maar
Vrienden van ons rijden V40, en het is inderdaad wel een leuke auto om te zien, maar toen ik instapte schrok ik even van hoe klein ie van binnen is! Het lijkt heel wat maar qua ruimte is het echt weinig. Ze hebben 2 kids, maar sinds maandag 3, en tja met een kinderwagen en 3 kinderen kan je beter een busje rijden hihi. Maar goed mijn mening over de volvo V40... nee liever niet.
Wij hebben sinds zaterdag een Nissan Primera, prima auto, ruimte genoeg, ligt lekker stevig op de weg. Rijd gewoon prima, wat wil je dan nog meer?
Wij hebben ook een volvo v40,super! Ik weet niet wat jullie gewend zijn maar hij is echt groot van binnen hoor! Alles past erin,boodschappen,kinderwagen... We zijn ermee op vakantie geweest en echt geen problemen gehad. Ik kan het je aanraden en ze rijden ook nog eens lekker zuinig! Succes met beslissen! Groetjes
Hoihoi, Wij hebben nu een S60 en deze auto rijdt echt heerlijk. Als het goed is krijgen we over een week of 2 onze nieuwe auto, een V70 in verband met de gezinsuitbreiding. Mijn man wil niet meer weg bij Volvo, want het rijdt voor hem echt heerlijk, en omdat hij er veel lange ritten in maakt, is het echt een ideale auto. De V40 ken ik verder niet, zal denk ik alleen een stuk krapper zijn dan een V70, dus voor ons misschien te klein. De V40 is toch ook een ouder model? Je hebt nu toch alleen de V50 en de V70 als station? Groetjes Laura
Tuurlijk waren jullie berichten ook positief ! Tja, wij vinden de v40 het mooist, de 50 en 70 zijn wel erruhg groot en we zijn maar met zijn 3tjes. Ik hoor wel vaak dat de kofferbak niet zo ruim is als je zou verwachten. Ach, we gaan het zien. Zaterdag gaan we een proefrit maken; Hij is zo gaaf: IK WIL HEM, IK WIL HEM, IK WIL HEM !