Wie heeft de nieuwe Harry Potter film al gezien? Ik ga er morgenavond heen en heb er echt zin zin, ben zo benieuwd!
Ik ga zondagavond! Kan echt niet wachten!! Morgenavond maar ff deel 6 kijken (of misschien deel 5 en 6) Zal vriendlief leuk vinden
ik wil ook ik wil ook ik wil ook !!!!!!! heb er ook echt zin in... moet manlief nog even lief aankijk of hij niet toch mee gaat anders ga ik alleen met zusjelief
Ohhh ik moet nog een tijd wachten!!!! Balen zeg!!! Voor iedereen die binnenkort gaat....veel plezier!!!!!!!!!!!
Ik ben gister geweest. Hij was echt spannend. Ben nu echt benieuwd naar het laatste deel, ik denk dat ik dan echt de hele film op het puntje van mijn stoel zal zitten.
ik ben gister geweest helemaal te gek!!!!!!!!!!!!!!!!!heb echt zitten genieten!!!!! op naar het laatste deel aaargggh waarom moet er zo'n tijd tussen zitten....nou eerst deze straks nog een paar maal kijken!!!!! voor iedereen die nog gaat VEEL PLEZIER toe gewenst
ik heb hem tijdens de premiere nacht gezien vond hem echt geweldig kon erna alleen maar denken was het maar alvast juli
Ik heb hem gister gezien. Vond hem wel vrij donker en soms een beetje depri. Er hadden wel iets meer opbeurende momenten in mogen zitten van mij!
Pfffffffffff aan de ene kant wel, de andere kant niet.. Het is dan wel echt over ( sowieso voor een paar jaar ).. Word er helemaal verdrietig van
Het is ook best een depri boek ( heb hem tot de helft gelezen in het Engels, wil het nog even uitstellen), het hoort wel echt bij het verhaal!