Auto vraag, binnenkort nieuwe leaseauto uitzoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door Koningsgezin, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

In de Audi a6 station passen al geen 3 autostoeltjes naast elkaar, dus in de A4 zeker niet.

Ik zou dan ook voor Skoda gaan. Veel auto voor je geld. Maar ik betwijfel of daar wel 3 autostoeltjes naast elkaar gaan passen, omdat de Audi a6 station toch wel 1 van de grootste stations is en dat al niet past. Lastig hoor.

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Als je oudste ruim 4,5 zou zijn. Zou ik voor een verhoger gaan in het midden.
    Genoeg opvang aan de zijdes van de andere stoeltjes eventueel.
    Maar het mag sowieso, zullen altijd voor en tegenstanders zijn.
    Zoals achteruit vervoeren.. (veel beter, anders levensgevaarlijk etc)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Als Volkswagen mag zou ik de golf station doen. Super veel ruimte en 20% bijtelling

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Wij hebben de opel astra station sports tourer.. In de kofferbak post onze tweelingwagen en onze duitse herder kan er dan ook nog in..
    Als er 3 auto stoeltjes in passen geen idee..

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Octavia is nu 14 % bijtelling dus 130/150 euro en bij een al duurdere volswagen of audi qua aanschafprijs (= leaseprijs en extra's) kom je dan met 20 % bijtelling als gauw over de 200,- per maand. dat zou ik zelf ook meenemen uiteraard.

6. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik zou ook zeggen peugot 3008 of 5008 (evt. 7 zits editie) Dit zijn hoge modellen en wij hebben gemerkt dat je in die hoge modellen meer in kan proppen als in stationmodellen. Vrienden van ons hebben 3 kids en een audi a4 station en het is bijna niet te doen.

7. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Renault Megane Estate vind ik een erg mooie auto. Dan vooral de gt-line. Ik weet alleen de prijs niet. Van deze auto's zijn erg veel leaseauto's.
    Mooi model, ruim en oogt ook nog sportief en behoorlijk vol aan opties.

Deel Deze Pagina