Credit cards pfff

Discussion in 'De lounge' started by Safraantje, Nov 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Safraantje

Safraantje Actief lid

Jul 26, 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat een gedoe
    Overal een credit card voor nodig die je niet hebt,
    Heb d'r maar 1 aangevraagd.
    Maar nu komt het ik wil iets bestellen voor een klein bedrag uit Engeland
    Bekende kleding site, maar hun Paypal functie heeft storing
    Waardoor ik dus moet wachten tot ik de kaart binnen heb,
    En dan is het wel uitverkocht denk ik.
    Hoe kan ik dit oplossen?
    Helaas geen familie lid met creditcard
    Al contact gehad met de site maar hun krijgen niet op korte termijn
    Het probleem opgelost

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    niet ... als hun paypal niet werkt en jij hebt geen credit card ... is het helaas pindakaas.

wel balen...

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Gewoon aan een vriendin of buurvrouw vragen of zij het even voorschieten op hun creditcard.

4. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,871
    5,109
    113
    Een vriendin die een creditcard heeft? Verder geen opties denk ik.

5. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Maar als je contact kan opnemen met dat bedrijf kunnen ze dan niet het item wat je wilt hebben even voor je achterhouden? Apart leggen?

6. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Tja ik heb ook geen creditcards. Als ik op een sitewil bestellen kijkniknof ikmet ideale of PayPal kan betalen, zoniet? Dan kijk ik er niet meer.
    Ik wil geen creditcard.

Misschien kun je contact opnemen met de site.

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Je kan ook je bankrekening koppelen aan een paypal account. Je maakt dan een account aan en via ideal stort je dan geld op dat account.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,929
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar als de paypal functie bij dat bedrijf storing heeft, kan je wel een paypal account hebben, maar nog steeds niet bij hun betalen ;)

9. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Ik weet niet wat het bedrag is maar je hebt prepaid creditcards. Nadeel is wel dat het een beetje hetzelfde werkt als bijvoorbeeld iTunes cadeau-kaarten qua bedragen (€25, 50, 75 etc.)

10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Je kan ook een prepaid creditcard nemen.

11. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland

Oeps niet gelezen haha

Een prepaid creditcard?

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit. Ik heb ook heel lang geen creditcard gewild en bestelde alleen maar via websites die met ideal werken. Er is echter één website met kinderkleding waar ik heel erg fan van ben, waarvoor je een creditcard nodig hebt. Nu heb ik er dus een, alleen maar om van dat merk kleding te kunnen kopen.

(Merk had eerst een aantal winkels hier in de buurt, dus daardoor kende ik het merk. Mooie kleding een heel goede kwaliteit, voor een schappelijke prijs. De filialen in Nederland zijn nu allemaal gesloten, dus moet het wel online bestellen, als ik het wil hebben.)

13. jongmama

jongmama Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    1,476
    0
    36
    Ik wil juist mijn creditcard opzeggen deze maand. Ben als de dood dat ik met een aanvraag van een hypotheek de sjaak ben. Andere kant een creditcard heb je wel nodig bij bijv de site amazone waar m'n man besteld dus das balen

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Een creditcard wordt alleen negatief geregistreerd als je hem op gespreid afbetalen hebt staan. Wanneer dit niet zo is heeft dat geen gevolgen voor een hypotheek.
    Sommige verstrekkers willen wel dat je hem opzegt voordat je de hypotheek afsluit maar dat is binnen een paar dagen geregeld.

15. Koon

Koon Niet meer actief

Ik snap die angst voor een credit card nooit. Je bent er toch zelf bij? Wij hebben er 1, maar gebruiken hem zelden. Voor het boeken van hotelkamers en vliegtickets is het ideaal en ook afgelopen zomer op de tolwegen in Frankrijk. Voor dagelijkse betalingen in de winkel wordt hij echt nooit gebruikt en in webshops enkel als er geen andere mogelijkheid om te betalen is.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Je wordt niet negatief geregistreerd. Je wordt geregistreerd. Negatieve registratie gebeurt pas als je een achterstand hebt, niet meer kan betalen, spoorloos verdwenen bent, etc.

17. koala28

koala28 Niet meer actief

En dat is bij sommige ook een probleem dat ze er zelf bij zijn maar zich niet in de hand kunnen houden. Er zijn veel mensen die hun creditcard gebruiken als extra zakcentje. Nemen dan geld op bij pinautomaat met CC. En zo vullen ze het ene gat met het andere.

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja of als je hem op gespreid betalen hebt staan, dan wordt het gezien als lening en heeft het gevolgen bij het aanvragen van een hypotheek. Heb toevallig van de week bkr gebeld ivm nieuwe regeling roodstand en melding bij bkr ivm wens om huis te kopen volgend jaar. Toen ik met mijn ex een aantal jaar terug ons huis kocht moesten wij roodstand/creditcard opzeggen.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,177
    35,854
    113
    Ja, maar zodra je het opgezegd hebt, kwestie van dagen, maakt het niet meer uit. Een negatieve registratie maakt wel uit en ben je ook niet zomaar even kwijt.

20. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,177
    35,854
    113
    Wij gebruiken hem juist heel vaak. Ik voor aankopen (beschermd) en man voor zijn werk. Maar precies, je bent er zelf bij.

Share This Page