Wat een gedoe Overal een credit card voor nodig die je niet hebt, Heb d'r maar 1 aangevraagd. Maar nu komt het ik wil iets bestellen voor een klein bedrag uit Engeland Bekende kleding site, maar hun Paypal functie heeft storing Waardoor ik dus moet wachten tot ik de kaart binnen heb, En dan is het wel uitverkocht denk ik. Hoe kan ik dit oplossen? Helaas geen familie lid met creditcard Al contact gehad met de site maar hun krijgen niet op korte termijn Het probleem opgelost
niet ... als hun paypal niet werkt en jij hebt geen credit card ... is het helaas pindakaas. wel balen...
Maar als je contact kan opnemen met dat bedrijf kunnen ze dan niet het item wat je wilt hebben even voor je achterhouden? Apart leggen?
Tja ik heb ook geen creditcards. Als ik op een sitewil bestellen kijkniknof ikmet ideale of PayPal kan betalen, zoniet? Dan kijk ik er niet meer. Ik wil geen creditcard. Misschien kun je contact opnemen met de site.
Je kan ook je bankrekening koppelen aan een paypal account. Je maakt dan een account aan en via ideal stort je dan geld op dat account.
Maar als de paypal functie bij dat bedrijf storing heeft, kan je wel een paypal account hebben, maar nog steeds niet bij hun betalen
Ik weet niet wat het bedrag is maar je hebt prepaid creditcards. Nadeel is wel dat het een beetje hetzelfde werkt als bijvoorbeeld iTunes cadeau-kaarten qua bedragen (25, 50, 75 etc.)
Dit. Ik heb ook heel lang geen creditcard gewild en bestelde alleen maar via websites die met ideal werken. Er is echter één website met kinderkleding waar ik heel erg fan van ben, waarvoor je een creditcard nodig hebt. Nu heb ik er dus een, alleen maar om van dat merk kleding te kunnen kopen. (Merk had eerst een aantal winkels hier in de buurt, dus daardoor kende ik het merk. Mooie kleding een heel goede kwaliteit, voor een schappelijke prijs. De filialen in Nederland zijn nu allemaal gesloten, dus moet het wel online bestellen, als ik het wil hebben.)
Ik wil juist mijn creditcard opzeggen deze maand. Ben als de dood dat ik met een aanvraag van een hypotheek de sjaak ben. Andere kant een creditcard heb je wel nodig bij bijv de site amazone waar m'n man besteld dus das balen
Een creditcard wordt alleen negatief geregistreerd als je hem op gespreid afbetalen hebt staan. Wanneer dit niet zo is heeft dat geen gevolgen voor een hypotheek. Sommige verstrekkers willen wel dat je hem opzegt voordat je de hypotheek afsluit maar dat is binnen een paar dagen geregeld.
Ik snap die angst voor een credit card nooit. Je bent er toch zelf bij? Wij hebben er 1, maar gebruiken hem zelden. Voor het boeken van hotelkamers en vliegtickets is het ideaal en ook afgelopen zomer op de tolwegen in Frankrijk. Voor dagelijkse betalingen in de winkel wordt hij echt nooit gebruikt en in webshops enkel als er geen andere mogelijkheid om te betalen is.
Je wordt niet negatief geregistreerd. Je wordt geregistreerd. Negatieve registratie gebeurt pas als je een achterstand hebt, niet meer kan betalen, spoorloos verdwenen bent, etc.
En dat is bij sommige ook een probleem dat ze er zelf bij zijn maar zich niet in de hand kunnen houden. Er zijn veel mensen die hun creditcard gebruiken als extra zakcentje. Nemen dan geld op bij pinautomaat met CC. En zo vullen ze het ene gat met het andere.
Ja of als je hem op gespreid betalen hebt staan, dan wordt het gezien als lening en heeft het gevolgen bij het aanvragen van een hypotheek. Heb toevallig van de week bkr gebeld ivm nieuwe regeling roodstand en melding bij bkr ivm wens om huis te kopen volgend jaar. Toen ik met mijn ex een aantal jaar terug ons huis kocht moesten wij roodstand/creditcard opzeggen.
Ja, maar zodra je het opgezegd hebt, kwestie van dagen, maakt het niet meer uit. Een negatieve registratie maakt wel uit en ben je ook niet zomaar even kwijt.
Wij gebruiken hem juist heel vaak. Ik voor aankopen (beschermd) en man voor zijn werk. Maar precies, je bent er zelf bij.