Ik ga de slaapkamer aanpakken en heb nu 2 soorten behang op het oog. De een is taupe met bolletjes (helemaal rechts )en de ander is zilver met bloemen (helemaal links). Wat zouden jullie doen? Het zou ook wel fijn zijn als het een beetje tijdloos is. Ik wil niet over een jaar nogmaals behangen Graham & Brown We hebben een wit bed, witte kast en ik wil heel graag mijn bloemetjessprei ( roze ) op mijn bed gebruiken. Wat zouden jullie doen?
De zilveren vind ik het mooiste! Vooral bij witte meubels, en als je de bloemetjes sprei wilt gebruiken. Die met die bolletjes vind ik erg druk!
Ik zou dan gaan voor die taupe. Het wordt anders zo'n wit geheel en neem aan dat je de slaapkamer wel knus wilt hebben.
Ik zou ook voor zilver gaan, lekker rustgevend! Vind die andere nogal druk (wel mooi). Welke neig je zelf naar??
Toen ik ze nog niet had gezien, wilde ik zeggen: taupe. Maar de zilveren is véél mooier! Moet het perse een van deze twee zijn? Wij hebben hier namelijk een effen bronzen behangetje, waarvan ik denk dat je hem ook wel leuk zou vinden. Van de praxis.
Ik vind de kleurcombinatie taupe en wit een knusser effect geven, maar de tekening van het zilveren behang echt prachtig. De tekening van het taupe behang vind ik te druk. Bij deze twee keuzes zou ik dus voor de zilveren gaan, al vind ik zilver met wit wel wat 'koud'. Waar neig je zelf naar nu?
Ik neig heel erg naar taupe maar heb ook het gevoel dat ik er vrij snel flauw van ben. Yubgup, ik sta open voor suggesties. heb je een foto? Praxis is niet echt om de hoek hier anders ging ik zelf even kijken.
Ik zou voor de zilvere gaan die oogt rustiger en dan combineren met 1 donkere muur voor wat sfeer. Bijvoorbeeld zwart.