Ik heb een weekend weg geboekt voor aankomende weekend maar weet niet meer naar welk hotel. heb de geschiedenis al doorgelopen en de hotels die ik dacht gebeld maar daar is niks geboekt. ik had het voor mijn ouders geboekt en ze zouden ook alles via hun eigen e-mail krijgen maar ze hebben niks ontvangen en nu weet ik de naam niet meer alleen dat het in valkenburg is. is er een manier om het toch te achterhalen. Ik ben bang dat ze de e-mail weg gegooid hebben.
Pfoe, das lastig... Ik had het ook, maar wist nog wel een detail van het hotel waardoor ik het nog kon vinden (was een hotel met italiaans/spaans restaurant, dus vrij makkelijk herkenbaar). Misschien is er bij jou ook zoiets waar je het mee kunt proberen...?
Geen email bevestiging gehad? in ongewenste post misschien? Zoeken op google met valkenburg hotels? of kenmerken die je nog weet en dan hotels valkenburg?
ik dacht ook in eerste instantie: hoe krijg je het voor elkaar maar goed, hoe heb je het hotel in eerste instantie gevonden??? Via google, dan hetzelfde intoetsen als de vorige keer en dan kom je misschien herkenningspunten tegen??
ik heb maar weer gezocht via google op de hotels in valkenburg en toen kwam er een heel bekend voor deze heb ik net gebeld en deze had ik geboekt.het hotel was vergeten ons een bevestiging te sturen.alles is dus weer opgelost. bedankt voor jullie tips
Oh dat is niet fijn inderdaad! Misschien weet je nog waarom je specifiek voor dat hotel hebt gekozen? Hoeveel sterren bijv? Omgeving, dichtbij de stad of buitenaf? Een bad in de kamer? Restaurant in het hotel? Koos je er voor omdat het vrij goedkoop was of nam je een luxe hotel? Zijn allemaal dingen waar je wel op kan zoeken op internet namelijk Ik hoop dat je het nog terug kan vinden! Succes!
Ik was te laat hahaha, gelukkig heb je het terug gevonden! Wel slecht dat ze het vergeten waren :O Maar gelukkig is het nu opgelost!