Hoi, het lijkt me supergaaf over een paar jaar ook z'n autobed te kopen voor Steven. Wie heeft er ook 1, en bevalt het?, je hebt ook sommige waar ze niet snel kunnen uitvallen? Graag reacties. Groetjes xxx Mensi.
Ik heb er een poosje over gedacht en toen toch besloten het niet te doen. Dit - omdat het autobed dat ik gezien had maar 1.40 lang was en je dus maar toch ongeveer 5 a 6 jaar kunt gebruiken. Ik vond dat hij meer had aan een bed waar hij iets langer mee kon. Hij is pas met 3 jaar overgegaan in een "grotejongensbed". Ze zijn er wel van 1.90 hoor, maar deze kosten iets meer en ik geloof niet dat een jongen tot zijn 12e in een autobed wil liggen.
Bartje heeft wel een peuter autobed van little tikes. En als ie hier is uitgegroeid krijgt ie gewoon een andere. Hij ligt al vanaf z'n 2de in een gewoon bed en is er nog nooit uigevallen. Ik vind het wel een succes dat bed want hij gaat er altijd graag in.... hihi
Mijn zoontje heeft een hoogslaper...wel met een hekje dr om zodat hij er niet uit kan vallen je er lekker speel goed onder zetten of een tent er onder bouwen..is absoluut een succes dat bed.
Mijn zoon (inmiddels bijna 6) heeft nu al ruim 3 jaar zijn autobed en hij vind het nog steeds geweldig en ze kunnen er tot zo'n 13 jaar in. Ikzelf pas er ook makkelijk nog bij, dus zo klein zijn ze ook niet. Ik denk dat het net is wat je wil. Ook heeft een autobed het voordeel, dat het matras erinvalt en er dus een verhoging is, waardoor ze er niet zo makkelijk uit rollen. Hij is er ook nog nooit uitgevallen/gerold. Wij hebben er geen spijt van.