hello ladies, Graag wil ik nog een keer op vakantie voordat mijn zoontje twee jaar wordt. Sowieso wil ik op vakantie maar omdat hij gratis meevliegt wil ik liever in het voorjaar dan in het najaar met hem vliegen. We hebben met de fam al een keer gevlogen toen hij 9mnd was (algarve). We zijn een keer uit eten geweest met hem en hadden een fijn huisje met privezwembad. Maar daar hadden we ook oppas (de fam) dus konden er zelf op uit. Nu willen we met zn drieen en zal ons zoontje dus ook wat vaker mee moeten met ons. (alles wel aangepast aan zijn ritme, geen probleem) Zelf heb ik voorkeur voor Fuerteventura, rustig, ik ken de weg redelijk, en lekker warm. Echter vind ik vooralsnog dat daar niet genoeg te doen is voor mijn dreumesje. Mijn lievelingsstrand is niet geschikt voor kleintjes (zee loopt steil af) en er zijn ook niet veel speeltuintjes etc. uiteraard zijn er wel hotels met speeltuinen en lekkere zwembadjes, maar die zijn overal. Het is wel fijn dat ze spaans spreken want dan kan ik mezelf iig verstaanbaar maken. Hebben jullie tips voor een bestemming binnen 5u vliegen van Amsterdam? wellicht een plaats, een eiland of zelfs een hotel/appartement ofzo wat aan te raden is? ik wil in ieder geval dat hij zijn eigen slaapkamer heeft (of er moet een mouw aan te passen zijn), want bij ons op de kamer is geen succes voor hem en ons. Waar moet ik op letten bij een vakantie met dreumes? specifieke dingen? ik dacht zelf wel aan een appartement ipv all inclusive, omdat we dan zelf de tijden ook kunnen bepalen. of zou je juist all incl doen? Wat zijn jullie do's en donts?
Even nog een kleine toevoeging. Ik begrijp dat mijn kind het prima naar z'n zin heeft in een center Parcs huisje. Staat ook zeker nog op de planning Maar ik zou graag zelf ook een beetje wat leuks/nieuws zien
Wij gaan ws op vakantie eind mei naar Mallorca. Ik heb nu een optie genomen op een hotel. Je moet anders eens kijken bij hotelsviva.com. Die zijn allemaal super leuk voor kinderen! Moet wel zeggen dat wij meer op faciliteiten voor de oudste hebben gelet en zoontje loopt er wel achteraan. Maar je heb ook klein glijbaantje in het zwembad en kleine binnenspeeltuin (meer voor de jongste). We hebben een appartement met tuintje en aparte slaapkamer voor de kids. Succes met zoeken!