Autocorrect

Discussie in 'Over deze site' gestart door Roetje08, 9 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Bedoel je dat je via iPad geen problemen hebt? Want wij hebben met allerlei iPhones en iMacs ook geen problemen.

    Aan de anderen: gebruiken jullie Android? Het wil soms helpen om je telefoon te updaten.
     
  2. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik heb android one en wordt continue geupdatet (gisteren nog laatste update gehad). Maar het probleem blijft, enkel met deze site.
     
    Oceanna vindt dit leuk.
  3. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik zal het vanavond eens testen met de telefoon van mijn vriend, die heeft ook android one
     
  4. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.195
    5.075
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik heb problemen met 1 woord selecteren op zowel iPhone als de iPad.
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi,

    We hebben gezocht en het probleem lijkt te komen door een Chrome-update en sommige Android telefoons hebben er last van. Als oplossing hebben we gevonden dat het uitschakelen van de rich text editor op Zwangerschapspagina kan helpen of een ander toetsenbord te gebruiken op je telefoon. Wij kunnen het probleem niet reproduceren en kunnen het dus niet testen.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  6. Babyaapje

    Babyaapje Bekend lid

    28 sep 2018
    786
    866
    93
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jaimy heb het ook. Nu weer :roflmao::roflmao:
    *Ik heb het ook* wilde ik dus typen.....
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hmm, ok.

    Dan is het maar afwachten wanneer dit probleem is opgelost in Chrome. Heb een ander toetsenbord al geprobeerd, maar daar heb ik helaas hetzelfde probleem mee. Anders maar even Firefox gebruiken voor ZP.

    Bedankt voor het uitzoeken!
     
  8. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb het al heel lang op mijn telefoon, in alle browsers en met alle toetsenborden
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi,

    En het uitschakelen van de rich text editor? Werkt dat wel? Je kunt de rich text editor uitschakelen in je profiel onder voorkeuren. Daar de optie "Gebruik de rich text editor om berichten aan te maken en te bewerken" uit te schakelen.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina
     
  10. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Eens kijken wat er dan gebeurt. Dit lijkt wel redelijk goed te gaan ja!
     
  11. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Als ik de rich text editor uitschakel, dan kan ik mijn tekst niet meer aanpassen van kleur en dikte etc, ook geen emoticons, dan moet ik zelf de codes gaan invoeren. Dat is ook de bedoeling niet? Met een andere browser of toetsenbord heb ik het probleem niet. Maar dan zie ik de gelezen topics niet meer als ik switch tussen gsm en computer. Het handigste zou zijn om gewoon ergens woordenboek te kunnen uitschakelen voor een bepaalde website :rolleyes:
     
  12. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb dit ook met mijn Samsung, Android dus, maar niet alleen op deze site. Ook in reacties op FB. Zal er eens op letten of het ook in Whatsapp enzo gebeurt.
     

Deel Deze Pagina