Vreselijk! En dan zul je zien dat de dief niets mankeert. Van mij mag je zulke mensen aan de hoogste boom hangen, echt, voegen helemaal niks toe.
Ohh vreselijk hè. Ik las het net op Omroep Gelderland. Wat een nachtmerrie. Hopelijk wel een forse straf voor de dader.
Dit maakt mij zooo boos!!:x echt woedend!! En dan te bedenken dat hij er vast met een taakstraf of een paar tijdje vastzitten mee weg komt.
Een vier jarig jongetje uit Gouda kwam om bij dit ongeluk las in net.. Wat ontzettend verdrietig voor de ouders en nabestaande. Echt niet te bevatten dit. Vreselijk!
Verschrikkelijk. Ik las net dat de vader en dochtertje van 3 zwaargewond in het ziekenhuis liggen. Wat een hel voor de ouders en andere nabestaanden...
Afschuwelijk, je ergste nachtmerrie. Die arme moeder, ik word misselijk als ik er aan denk. Ik hoop dat de dader de rest van zijn leven verteerd zal worden door schuldgevoel, vuile rot schoft. 👿👿
Verschrikkelijk, en de dader is natuurlijk slechts lichtgewond.. Ik hoop dat ie zich de rest van zn leven in de gevangenis schuldig mag voelen over het doodrijden van een kind. Maar dat zal wel weer niet, want voor dit soort misselijke figuren bestaan taakstraffen
Gezin komt niet uit Gouda maar Stolwijk (ad meld dat) Hier paar dorpen verder. Verschrikkelijk triest😢😢