ik word er soms een beetje gek van! valentijn heeft het alleen nog maar over auto's! vrachtwagens , motor enz.. hij zegt het wel een paar honderd keer op een dag, hij wil alleen maar naar auto's kijken, boekjes op de tv enzo.. hij wil zo veel mogelijk auto's mee naar bed, anders schreeuwd hij moord en brand en is hij echt zo verdrietig ( echt verdrietig) hebben jullie ook een kindje die echt idolaat is van iets? en hoe ga je er mee om ? word er echt een beetje gek van... moet ik het toe laten dat hij zoveel auto's mee naar bed wil? vind het dan ook zo sneu dat hij echt heel erg verdrietig word meestal haal ik als hij slaapt de auto;s uit zn bed ( hij heeft ze dan in zn handen en zn handen zijn strak dicht geknepen ) zodra die wakker word horen we hem al treurig roepen om zn auto's hoe gaan jullie daar mee om? groetjes
haha... ja we hebben er natuurlijk ook veel om gelachen, en dat heeft het alleen maar slimmer gemaakt
Hier nog een auto-gek! De hele dag loopt hij rond met 2 autootjes...die gaan ook overal mee naartoe. Hij speelt gelukkig ook nog wel met andere dingen maar auto's zijn favo. Hij gaat ook met 2 autootjes slapen. Ik vind het niet erg hoor. Hij is gelukkig en het kan helemaal geen kwaad.
Hihi wel lief hoor; hier ook een autofan maar wel pietsie minder als die van jou maar kan je niet een knuffelauto kopen voor hem dan kan die lekker in bed blijven liggen...
ja idd! je hebt toch van die zachte knuffel-auto's? lijkt me iets lekkerder in bed Kan me voorstellen dat je er gek van wordt, maar hij heeft gewoon al echt een voorkeur/ 'smaak' en slaate r misschien een beetje in door. Slijt denk ik vanzelf wel een beetje, en anders wordt ie maar auto-verkoper/monteur oid!
misschien is een knuffelauto wel een goed idee ja! ik hoop echt dat het een beetje een fase is... het is echt vermoeiend soms
hier ook een auto gek En als ie ff geen auto heeft dan pakt ie iets anders en doet net alsof dat een auto is ( bijv. komkommerschijfje, aardappel, pen, afstandsbediening je kunt het zo gek niet verzinnen hihihihi
Hier geen auto gek maar een honden gek.... ze heeft ook een knuffel wat een hondje is...en heel de dag loopt ze woef woef...ziet ze een hond wordt ze helemaal gek en wilt erheen....ook nijntje moet vaak op omdat daar snuffie is tezien....overal moet ze hond mee,zelfs in bad dan moet ie op het randje liggen en ''kijken''....wel schattig maar soms een beetje vermoeiend....
Mijn zoon is helemaal geobsedeerd door de wasmachine.... Als hij aan staat is hij er niet bij weg te slaan. Hij mag van mij niet in de bijkeuken en al helemaal niet bij (en dus aan) de wasmachine, maar ik krijg het er niet in. Als ik even niet kijk staat hij er weer voor te kijken. Het is zo erg dat ik zelfs een slotje op de bijkeukendeur heb voor als ik de jongste de fles geef, zodat hij er niet heen kan. Als hij uit bed komt rent hij eerst naar de bijkeukendeur om naar de wasmachine te kijken en of íe aanstaat. Pas dan heeft hij tijd voor iets anders. Zo lang het duurt..... Zelfs bij andere mensen moet hij eerst naar de wasmachine. Hij wordt later vast wasmachinemonteur hahaha!
haha hier ook een auto fanaat. Hier staan ook alleen maar autos tractors enz. Wat ik nog erger vind is dat hij bij iedere vrachtwagen scania zegt. En als je bij een daf of volvo zegt nee Daan dat is een volvo dan is het NEE SCANIA. nu zei hij gisteren ineens Deere tegen een tractor dat ik dag van o nee nu kappen we met merken zeggen haha
valentijn weet de mini (MIMI!) al te onderscheiden en de golf (OLF) ook.. het is allemaal papa 's schuld haha.. tis schattig maar o'zo vermoeiend, kan nog geen krant of tijdschrift lezen.. dan denkt meneer al dat we samen in de autotrader gaan kijken ofzo...
Hi Anne-Marie, Ik wist niet dat die kerel van je zo'n autogek was haha. Hij zal wel trots zijn, of niet. Ik vind het wel schattig hoor. Echt een knulletje hè . Groetjes van de collega van je kerel
Hier was zijn 3e woordje auto en hij zegt het nu 500 keer op een dag. Als we in de auto zitten roept hij me en als ik dan reageer wijst hij de auto's aan: mama AUTO! Alles met wielen is een auto. Ik word ook gek van dat woord Als hij wakker wordt roept hij eerst AUTO en dan pas mama en papa
hihi slimmerdje zeg dat hij de merken al weet hier gaat meneer, als hij geen auto heeft of iets wat daar op lijkt, met 1 arm gestrekt in de lucht steeds met zijn arm een soort rondje draaien alsof hij dus stuurt met 1 hand en dan brrrrrooooeeeeeemmmm...tuut tuut van papa afgekeken...hoewel hij er niet zulke geluiden bij maakt als hij autorijdt haha...(mag ik hopen)
Thijmen is ook een echte auto-freak! Hij benoemd het heel vaak en als we wandelen is het auto, vrachtwagen, tractor, fiets, brommer enz enz...alle vervoersmiddelen zijn super interessant, hahaha..Zet hem bewust in de wandelwagen anders staan we de hele dag stil langs de weg en benoemd hij alles Ik vind het ook erg schattig....
Ik moet ook wel lachen als Daan met zijn auto's aan het spelen is hij ook doet of hij shakeld dat hoor je eerst brrrrrrrr en dan ineens kssss net als in de vrachtwagen. en drie keer raden als hij achteruit gaat met zijn auto's piep piep piep piep. haha