Hey meiden, Ik ben niet veel meer online door de breuk met mijn ex... Nu zijn we een paar maanden verder en ben ik in contact gekomen met een leuke man uit mijn appartementencomplex. ( woon nog wel met mijn ex in 1 huis, moet verkocht worden) Ik ben zelf 2,5 jaar bezig geweest in de mmm voor een uk zonder resultaat ( ex geen zaadcellen en zelf PCOS en een baarmoederafwijking). Ik kan prima zwanger worden.... maar duurt iets langer en heeft meer complicaties... maar dat is even iets anders... Deze jongen heeft absoluut geen kinderwens. Kiest er bewust voor.. Wat zouden jullie doen?
Ik zou geen relatie aangaan, omdat jezelf een grote kinderwens heb. Ik denk dat je uiteindelijk niet gelukkig gaat worden met iemand die geen kinderen wil.
Ik zou geen relatie aan gaan omdat jij wel een kinderwens hebt en die wens zal altijd blijven bestaan ( denk ik )
Je kunt het overigens heel makkelijk bepalen Wat is sterker? De liefde voor deze man, of je kinderwens? Kun jij je kinderwens opofferen voor deze man?
Beter nu niets beginnen dan later uit elkaar gaan omdat je toch wel kinderen wil. als jij die wens hebt en hij draait zeker niet bij, dan zal dit altijd tussen jullie in staan. het verdriet is des te groter als je dan uit elkaar gaat dan wanneer je hem nu uit je hoofd probeert te zetten denk ik
Ik zou het ook niet doen. Als mijn vriend geen kinderwens heeft, hoe spijtig ook, wijs ik hem de deur. Ik weet zeker dat ik dan niet gelukkig ga worden.
Als hij zeker weet geen kinderen te willen dan zou ik het risico niet lopen. Dat gaat niet veranderen en als jij zeker kinderen wil gaat dit toch wrijven tussen jullie. Ik ben bij mijn ex weggegaan omdat hij geen kinderen (meer) wilde. Jammer maar helaas ik was blij met de stiefkindjes maar wilde zelf ook graag zwanger zijn en een kindje krijgen. Maar dat maakt een relatie niet makkelijk...
Als jij echt kunt accepteren dat hij nu geen kinderen wil en misschien wel nooit kinderen wil zou ik er voor gaan. Als je denkt dat het misschien wel gaat veranderen en je het niet kunt accepteren dat hij ze niet wil dan zou ik het laten. Weet niet hoe ver jullie al zijn in een relatie, maar kun je er met hem al over praten? Misschien kun je dan een keer een eerlijk gesprek met hem aangaan. Hij zou namelijk ook kiezen voor iemand die wel een grote kinderwens heeft, hoe ziet hij dat dan?
Ik zou niet zo snel een serieuze relatie nu aan gaan denk ik. Je bent net een paar maanden uit elkaar, wat ik begrepen heb had jij er nog voor willen vechten, toch? En je ziet m dan nog dagelijks in je huis.. Dat lijkt me sowieso geen goede basis om een relatie op te bouwen met een ander, ik denk dat je het beste eerst een goede relatie kan opbouwen met jezelf. Betekent niet dat je het contact met die man moet verbreken, maar persoonlijk zou ik dat nog niet uitbouwen naar een relatie. Zeker als nu al duidelijk is dat jullie toekomstplannen zo ver uit elkaar liggen. Aan de andere kant, wie ben ik om dit te vinden, een onbekende via internet Volg je gevoel.
Dan zou ik ook geen relatie beginnen als hij geen kinderen wil. Maar dat is natuurlijk voor ieder mens anders. Jij hebt al 2,5 jaar in de mmm gezeten, dus kan me nu na de breuk voorstellen als die wens alleen maar groter is. Maar het is toch je eigen keus.
mja als je al zoveel moeite gedaan hebt... zou je dat dan opgeven voor die leuke vent.. die misschien wel een rebound-vriendje gaat blijken te zijn? het is een zeker risico waarbij ik denk ik toch voor mezelf zou kiezen
@mmke klopt.. mn ex en ik in 1 huis... botsen ook nog vaak. Is idd geen goed idee nu een serieuze relatie te beginnen... eerst maar daten! @ jel, Mijn wens is groter dan ooit... heb zelfs nagedacht om te gaan BAMMEN....
Dat is dus altijd eenvan mijn eerste vragen geweest. Wil jij in de toekomst geen kinderen dan ga ik niet verder mijn energie verspillen. Meid niet aan beginnen want dat zal altijd tussen jullie blijven staan
Ik ben het mmeke eens. Gezien jou onderschrift en ondanks de ruzies nu, weet je wel zeker dat je al over je ex partner heen bent. Neem je tijd en wat je hier zegt, als je zelfs al wilt bammen is een nieuwe partner zonder kinderwens natuurlijk helemaal geen optie. Succes met je beslissing.