Ah jakkes Tulip, niet fijn om op deze manier contact te moeten hebben met je buurman. Hopelijk snapt hij de hint als alle 6 de buren zo reageren. Je man heeft het denk ik prima opgelost zo, toch? Het is wel irritant zeg, hij moet toch begrijpen en kunnen zien dat iedereen vecht voor een plekje? Succes met deze knorrepot!
wij hadden hiervoor ook zulke buren. Echt een hele irritante vent. Na 10 keer heb ik toen gezegd dat ik het niet meer deed maar hij bleef zeuren en zeiken en aanbellen. Toen heb ik een keer toen ik op vakantie was expres de auto van mijn zusje (en bestelauto) 3 weken lang voor hun deur gezet. De boodschap was wel duidelijk want daarna heeft ie nooit meer gezeurd. Normaal vind ik dat soort dingen maar kinderachtig... maar dat gezeur om openbare plekken... koop dan een huis met een eigen parkeerplaats zou ik zeggen.
Je man heeft het goed opgelost,nu hopen dat hij de hint snapt! Hier ook zo n soort situatie gehad en dat is wel uitgelopen in een burenruzie.
ik ben zooo blij met mijn eigen oprit maar in geval van ts zou ik ook zeggen ...doeiiiiiiiii loop zelf ook maar een stukkie.
ellenore, ja zeker vervelend. Ik sta graag op goede voet met mn buren, maar ik ga hier toch ook niet steeds aan toe geven.
wij hebben hetzelfde gezeur gehad, wij laten hem ook gewoon staan heb idd gezegd ik zie nergens een bordje met kenteken of een kruis staan dus het is openbaar en ik mag dus staan waar ik wil. Sindsdien spreken we niet meer met elkaar maar dat is dan jammer het zijn overburen dus niet directe buren
Ik had de auto niet verzet. Ik heb het zelfs even aan mijn man gevraagd en zijn antwoord was "Ik lag hem vierkant in zijn gezicht uit!"
Hi hi, het lijkt onze straat wel. Hier woont een gezin die eerst gewoon hun eigen auto in de straat parkeerden. Vaak doen ze dit wel een beetje te ruim, dus verdeeld over 2 plekken. Oké, ze kan niet zo goed rijden denk je dan. Maar nu is hun vloot al uitgegroeid tot 1 grote caddy max, 1 transporter (v/d zaak) en nog één of andere bus. Nu beginnen wij ons ook wel te irriteren dat we geregeld achterin de straat moeten parkeren en die 3 bussen (die dus een plek of 5 innemen) pal voor ons uitzicht geparkeerd staan. Ik ben zo blij dat we een ander huis hebben gekocht met een oprit waar onze beide auto's op kunnen. Probleem opgelost !
Woon jij soms naast mijn schoonvader?? Hahaha, weet dat die vroeger ook zulke streken had. En die kreeg het nog voor elkaar dat een ander zijn auto ergens anders parkeerde.... Maar goed, ik vind het dus ook onzin, gewoon lekker je auto laten staat. Als staat 'tie er een heel jaar stil....
Heb t hier zelf ook, er zijn 4 plekjes en we staan hier met 3 auto's. De middelste plek is vrij onhandig dus vaak kunnen er ook precies 3 staan. Mocht er iemand hier voor de deur staan plaats ik m gerust bij een van de buren voor de deur. De buuf is al eens boos geworden dat ik op "haar" plek stond. Maar het was haar visite die dus op "mijn" plek stond Beetje raar vond ik t.. gelukkig gebeurd t niet heel vaak en is er genoeg plek rondom ook nog..
Netjes geregeld zo toch. Hopelijk snapt de buurman het en komt ie niet meer aan de deur voor dit soort onzin. Ook hoop ik dat het verder gezellig blijft bij jullie in de straat.
Als ik de foto goed bekeken heb, staat hij dus wel met zijn eigen auto voor zijn eigen huis en jij met jouw auto voor jouw huis? Maar hij had eigenlijk ietsjes verder naar voren gewild zodat zn portier exact bij zn tuinpad uitkwam??
OMG..dat gaat echt veel te ver. Dat is geen kwestie van 'op zijn plekkie staan', want daar staat hij zelf al. Bizar!
haha nee we zijn HH uit. Weet overigens niet of dit wel een middelgrote stad is, eerder klein denk ik