Ik ken de definitie van 'middelgrote stad' niet, maar als het R of B is, dan geloof ik het wel. Dus moet jij maar met je boodschappen sjouwen? Jij hebt nu een betere reden: Je mag niet te zwaar/ver tillen als je zwanger bent! Dat geeft hem niet meer recht! Gaat ook nergens over. Ik zou zeggen, maak nog eens wat foto's van deze situatie, maar dan van de andere kant. Voor het geval dat er echt gezeik komt en hij met de wijkagent of gemeente of zo aan komt zetten. Het is altijd handig om een paar foto's enzo achter de hand te hebben, mocht het ooit nodig zijn voor je eigen verdediging. Dan moet ooit het kwartje toch eens vallen dat zijn wens misschien onredelijk is?
ja b. dus Mijn man gaf dat ook aan, dat ik niet wil/mag tillen nu, buurman weet dat ik zwanger ben. Maar die creepy kerel houdt alles in de gaten volgens mij, want zijn antwoord is (hij heeft overal een antwoord op) o maar ik zie jou toch (mijn man dus) elke zaterdag de boodschappen doen??? Maar die andere kant foto is misschien geen gek idee. Ben overigens bang dat het kwartje niet gaat vallen, zo'n type is het wel, maar hoop het wel eigenlijk.
Even mezelf quoten hoor . Had het er net met mijn man over en hij is dus een keer flink kwaad geworden en sindsdien is die buurman poeslief. Hij heeft trouwens een eigen oprit, maar gebruikt die niet en klaagde dus wel als er iemand voor zijn deur stond. Tja... get a life zeg. Net als jouw buurman Tulip, zeker na de foto, kom op zeg! Goed gezegd door jouw man, lijkt me dat het kwartje wel gevallen moet zijn. Volgende keer zou ik als de buurman er wel iets van zegt, gewoon doen alsof je hem niet hoort, want dan wil hij het blijkbaar gewoon niet snappen.
Ik lig echt in een deuk van het lachen Wat een malloot zeg! Hij kan beter een parkeerplaats voor het GGZ gebouw regelen ipv voor zijn deur die gast heeft een serieus dwangstoornis probleem of iets dergelijks
Ps: waarom vraagt hij geen invalideparkeerplaats aan voor zijn deur die staan op kenteken en recht voor zijn deur Waarschijnlijk zal buurman dat al eens hebben aangevraagd, daar zie ik hem gerust voor aan aan je verhalen te horen
Om in aanmerking te komen voor een invalideparkeerplaats, moet je invalide zijn, en gezien hij nog fit is en sport enzo...
Ik leg het verhaal net uit aan m'n vriend en laat hem de foto zien. Zijn reactie: "laat hem een dikke krijgen" Als die 6 buren nou niet genoeg zijn voor je buurman, misschien even dit topic laten lezen. Misschien dat het dan tot hem doordringt....
Maar Tulip, nu ik die foto zie begrijp ik je buurman wel hoor... Dan moet hij met al die zware boodschappen zeker een minuut langer sjouwen! Onmenselijk van je om je buurman zoiets vreselijks aan te doen
Oh oh wat een zielige mensen zijn er toch. Ik vraag me altijd af wat die mensen dan de hele dag doen met hun auto voor hun eigen deur. Met een stoel voor het raam zitten en de hele dag naar buiten kijken naar hun auto??
Idd, maar aangezien haar buurman denkt dat hij God is, zal hij echt wel een gokje wagen voor zo'n parkeerkaart, aangezien hij alles voor elkaar denkt te krijgen brrr
Ik zat me aan het begin van het topic af te vragen of hij het ook aan andere mensen had gevraagd, maar had verder al gelezen dat dat zo is. En die foto Nouja we staan hier wel eens slechter hoor en daar klagen wij ook niet over. Bij ons in de straat is het, pakken wat je pakken kan Aangezien er niet genoeg zijn voor iedereen in de straat, wel aan de zijkant dus je hoeft stiekem nooit verder dan een paar meter te lopen. We hebben hier wel iemand wonen die aan het eind van de (doodlopende) straat woont en hem dan bij ons voor de deur zet terwijl er voor haar eigen deur zeker 2 of 3 vrij zijn. Dat vind ik dan wel weer raar En ja als het kan staat hij hier ook voor de deur. Is er geen plek en hebben we wat uit of in te laden dan gaat hij tijdelijk 'op de knipper' de weg is breed genoeg om er nog langs te kunnen. Dus ja ik vind het maar een hoop gezeur!
Wat een onzin van je buurman. Bij mijn ouders moeten ze soms wel 5 minuten lopen voor ze de auto kwijt kunnen, en die wonen er langer dan jou buurman. Als ze boodschappen hebben laden ze die even op straat uit en parkeren daarna (Zijn ook ouder dan je buurman) Hier staan ze zelfs dubbel geparkeerd omdat het krap is. Wij overigens nooit, we lopen wel wat verder. Ik zou het echt niet doen. laat m de rambam krijgen! Raksha
Nou dan had ik de auto ook echt niet aan de kant gehaald!! Het is openbaar!! Wat een zeikvent. :x Laat hem dan maar een bordje aanvragen bij de gemeente!!
Zal de volgende keer zeggen, ik verzet de auto niet meer want ik ben zwanger ... (en word ook slechter te been). Jeetje wat kunnen mensen moeilijk doen zeg! Pff
Ik snap niet waarom je het ooit überhaupt een Kerr gedaan hebt. Ik had Mijn buurman echt uitgelachen als hij mrt zo een vraag voor de deur stond!
Een invalide parkeerplaats krijg je toch niet zomaar? Lijkt me dat de gemeente een verklaring nodig heeft van een arts? Lijkt me stug dat ze die dingen uitdelen als warme broodjes? Verder is het behoorlijk sneu allemaal, als je leven zo negatief beinvloed wordt omdat je auto letterlijk een metertje verder van het het door jouw gewenste parkeerplaats staat. Zo erg dat je dagelijks aan de bel trekt bij je buren. Vraag me oprecht af of het wel goed met deze meneer gaat :s
Een invalide parkeerplaats krijg je echt niet zo maar. Je moet papieren hebben van de huisarts,behandelend arts en dan nog eens naar 3 onafhankellijke artsen voor een soort van keuring. De hele malle molen doet een half jaar en dan is het nog maar afwachten of je ervoor in aanmerking kom gezien de handicap. Voor iets kleins krijg je hem niet.En aan de hand van de ernst wordt er bepaald of je hem 1-3 of 5 jaar krijgt.Na het verstrijken van deze tijd komt er weer een herkeuring. Weet er alles van want mijn man heeft een kaart en een parkeerplaats.
Over je buurman...het is een openbare plek en ik zou dus echt niet mijn auto gaan verzetten.Kijk is de man nou slecht ter been of zo maar dat is hij niet.Wat een rare zeg!
Nou echt niet dus he. He buurman staat uw kenteken op de stoep?? Nee, dan kunt u de auto ook aan de andere kant zetten. Toedeloe wie het eerst komt........ Oh enne dat van die parkeerplaats voor invalide is onzin. Heb hier een buurvrouw die er een heeft tegenover haar huis ivm haar hart en longen. Nou madam loopt wel iedere dag 5 minuten naar de AH, doet boodschappen en loopt dan weer terug. Hmmmm denk niet dat ze dan dood gaat van 2 meter lopen