autogedoe buren

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Nou nog gekker he, mijn man,heeft hem dus niet verplaatst, kon ook niet, was geen plek. Vanochtend staat hij,om 7.15 buiten om te gaan,werken, kom tie weer: kan die auto een stukkie vooruit, want ik wil zo mn auto stofzuigen...en mn snoer haalt het niet. Mijn man wilde weg,dus heeft de auto een zetje gegeven. Maar nu is het echt klaar, de eerst volgende keer zet ik hem er expres en blijf ik 3 weken thuis.

2. NoLu

NoLu Niet meer actief

Idd dat zal em leren.. t moet niet gekker worden zeg!

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    echt serieus ik was echt uit mn vel gesprongen . Tjonge jonge tis geen eigendom... Man man ik zou hem idd ook gewoon Voor zn deur zetten en laten staan

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb niet alles gelezen, maar wat een zeurkous zeg!
    Als hij, of aanhang, slecht ter been is kan ik het begrijpen, maar uit luiheid?!
    Echte oplossing weet ik niet, maar laat je niet op je kop zitten.

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Die buurman zal echt niet zomaar veranderen. Dit domme gedoe hoort bij hem.
    Dus zou zeggen word er niet boos om, is allemaal verspilde energie. Negeer die gast en hou de eer aan jezelf. Ga lekker je eigen gang en doe gewoon zoals je het normaal doet. Auto neerzetten waar plek is en probeer plek van buurman te vermijden of er moet geen andere plek zijn. Gaat buurman erover zeuren zeg dan duidelijk dat je auto blijft staan en dat je er verder niets meer over wil horen. Gewoon afkappen dus. Ook als hij aan de deur komt. Geen discussie geen echt gesprek. Duidelijk nee, zeggen dat je daar niet over in discussie gaat en fijne dag wensen.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Overbuurman heeft er 1 en loopt dagelijks 10 km naar de stad heen en terug en dat denk ik niet, dat zie ik met m'n eigen ogen ! Hij is fitter dan een hoentje

En 2 huizen verder woont een zwaar gehandicapte vrouw IN een rolstoel en die krijgt er GEEN :$ :$

7. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63

ooit van een verlengsnoer gehoord?!:x

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zou ik dus niet doen. Gewoon auto parkeren. Is toch net zo goed jullie bij deur?

9. tulip

tulip Niet meer actief

ja tis idd klaar voor ons, als hij weer eens aan de deur staat, maak ik ook duidelijk dat we hiervoor niet meer gestoord willen worden.

10. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    k zou de deur niet eens meer voor hem open doen! wat een malle vent met zijn eisen!

11. SeaShell

Je betaald wegenbelasting en mag hem dus op elk parkeervak neerzetten waar jij wil, en kan de buurman zo hoog en laag springen als hij wil, pech gehad voor hem.

Waarom bestraat hij zijn voortuin niet en maakt daar een parkeerplaats van :( :( Als hij zo gehecht is aan zijn auto :p

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik denk dat ik toch een beetje afwijk van de algemene mening hier. Natuurlijk heeft hij geen recht op zijn 'eigen' parkeerplekje, maar als die man daar nu zo aan hecht en jij je auto weinig gebruikt en hij anders gewoon dagen voor zijn huis blijft staan, is het toch een kleine moeite om hem te verzetten?

Wij wonen ook in een straat waar algemene parkeerplaatsen zijn, en we proberen altijd rekening te houden met de buren onderling dat we niet dagenlang voor elkaars huis staan. We hebben een winkel verderop en het winkelpersoneel parkeert ook niet voor onze huizen. Is een kleine moeite en het houdt de verstandhouding met je buren prettig.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, als er in de hele straat nog maar 1 plekje vrij is, dan zet ik mijn auto daar neer.

Enneuh, lees het topic nog eens goed door... Vooral die reactie van tulip met de foto erbij. Hij wil hem EXACT voor zijn deur hebben, dus 3 meter verder is al niet goed genoeg.

Tulip, heb je al foto's? :D

14. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik heb de foto net gezien en dit slaat werkelijk nergens op! Is dit al een probleem voor hem??? Lekker in de str*** laten zakken die kerel!

Goed dat je die foto's hebt! Mocht de wijkagent ooit voor je deur staan ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

Mijn man heeft toen hij uit het werk kwam de andere gefotografeerd idd. Die bewaren we maar.

Juul dat kan. Het,gaat er mij om dat hij echt exact voor het huis moet staan en dat vind ik echt onzin. Niemand in de straat doet zo moeilijk, alleen hij. Hij meent dat niemand voor zijn deur mag staan, omdat hij hier al 30 jaar woont. Zoals je ook in de openingspost kunt lezen hebben wij hem de eerste 4 keer gewoon verzet, maar hij denkt dan ook niet, goh ik zal een keer niet zeuren.

16. SeaShell

maar heb je hem al eens het idee geopperd om zijn tuin volledig te bestraten en daar zijn auto op te planten?

Meer voor de deur als dat kan niet, zo is hij nog dichter bij zijn auto, kan hij nog beter stofzuigen, en nog makkelijker zijn boodschappen inladen haha

17. tulip

tulip Niet meer actief

Haha heb het wel tegen mijn man gezegd: dan maakt hij van zn voortuin maar een paarkeerplaats. Maar het kan helaas niet echt, de stoepen zijn hoog, daar kom je niet zo op. En dan mogen we natuurlijk ook weer niet voor de uitrit staan:p dus ja schieten we er niet zoveel mee op.

18. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    ik zou de politie bellen en vertellen dat die man je lastig valt met zijn eigen (dwangneurose probleem) het is openbaar dus als je weg bent met je auto en je komt terug... TE LAAAT.. wat denk je.. die gast moet echt niet in amsterdam wonen whahahaha!!

en wat als je nee zegt? prikt tie dan je banden leeg? ;)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tja onze buurman liet dus de banden van onze auto leeglopen...

20. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje wat triest zeg!! Dat zou die hier eens moeten proberen, dan ben ik geen degelijke buurvrouw meer, maar dan is het oorlog.

Deel Deze Pagina