autogedoe buren

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 16 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat heeft mijn man ook duidelijk laten weten. Daarna was het probleem voorbij :)

2. tulip

tulip Niet meer actief

haha ja das toch niet normaal meer.

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dat maakt toch helemaal niks uit? al woont ie er 150 jaar!
    Jij mag gewoon parkeren waar je wilt. Klaar!
    Is het toevallig ook nog zo'n zuignap die bij jou voor de deur parkeert als er toevallig een vreemde auto of een auto van zijn visite voor zijn deur staat?

Als ie geen zin heeft om de boodschappen te tillen dan koopt ie maar zo'n strolley!

4. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Hahaha +1!
    Wat een Mafkees zeg!

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hè bah meid, wat een akelige vent!

Is dat nu in jullie nieuwe huis of jullie tijdelijke woning?

Ik zou er echt niet aan gaan beginnen; de openbare weg daar mag iedereen parkeren.

Straks ben je hoogzwanger en dan verwacht hij zeker dat je nog steeds je auto naar voren duwt of verzet met je dikke buik achter het stuur. Wat een gezeur; bah! Zou er nu korte metten mee maken!

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Hij zou van mij naar de kl*te kunnen lopen!:D

Ik ben helemaaaal niet van dat gedoe. Zolang zijn naam niet op de parkeerplek staat heeft hij geen 'recht' op dat plekje.
    En als ik echt in een klierbui ben, zet ik mijn auto er gewoon neer!

7. tulip

tulip Niet meer actief

ja in ons nieuwe huis dus;) lekker he;)
    Ik hoop dat hij gauw rijp voor het bejaardenhuis is:)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm zo parkeren wij ook vaak als ik bij m'n moeder ben "voor de verkeerde deur".
    Plek zat hoor... Maar manlief heeft een voorkeur voor aan de rechterkant van de weg parkeren.. Dat doet ie altijd als het kan zonder er verder bij na te denken...

Heeft al diverse keren gemopper opgeleverd aan ons adres.
    Over het algemeen als we weg zijn overigens.. Dan word er over de schutting gemopperd dat er ALWEER iemand voor z'n deur stond de dag ervoor.

En dan is dus de overkant van de straat altijd helemaal leeg en meestal op de juiste kant van de weg ook plek zat.
    Hij woont alleen toevallig naast m'n moeder dus soms parkeren wij weleens voor de deur.

Mijn moeder dus niet hè.. Die vindt het het gezeur niet waard.
    Gezien ze er toch nog een paar jaar wil wonen en hij ook voorlopig nog niet vertrekt :)

9. tulip

tulip Niet meer actief

ongelooflijk he dat er nog meer van die mensen bestaan. Ik vrees ook dat hij voorlopig nog niet weg is en tja wij waren van plan om hier nog tientallen jaartjes te wonen.;)

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Herkenbaar zulke zeikerds!! Buurman hiernaast idem met exact dezelfde argumenten. In het begin gingen wij ook voor de compromissen maar zijn 'eisen' werden steeds zotter. Zal je besparen hoe het nu gaat maar het is verre van leuk. Meneer denkt dat de hele wereld om hem draait, jaagt zelfs onze visite weg als ze op zijn (ahum is van de gemeente) grond staan aan de OVERKANT van de weg.
    Mocht ik ooit weer iemand tegenkomen die zo is als jouw of mijn buurman weet ik 1 ding zeker: vanaf het allereerste moment duidelijk zijn en niet meegeven.

11. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Hahaha, Tulip je bent echt gek en een schijterd:p en veeelste lief voor die man!
    Ik zal niet meer doen en ik zie het al voor me wanneer je hoogzwanger bent dat ie alsnog voor je deur staat ! Zulke types gaan echt niet rekening mee houden met je ! denken alleen maar aan zichzelf!
    Hoe meer je zoiets toelaat , hoe vaker ze je misbruik van je maken en terugkomen met zelfde onzin!

Ik woon er al 30 jaar? yeah right!! Echt typical reactie van een zielige oude man!
    Tsjaa, iedereen vecht voor een parkeerplek .. als je favo plek niet kan parkeren is pech gehad!

12. TantePerenboom

TantePerenboom Niet meer actief

Dan pakt hij toch een verlengsnoer!!

Maar wat een mafkees die buurman van jou zeg.
    Je man die had nooit die auto moeten verzetten want nu heeft je buurman toch weer zijn zin.

13. tulip

tulip Niet meer actief

Dat zei ik dus ook

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Geef hem anders een verlengsnoer cadeau :p probleem opgelost haha

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Zo kwamen wij eens terug van onze vakantie. Lag er een briefje geschreven door 4 buren naast elkaar over mijn auto.
    Dat hij te lang een parkeervak bezet hield, duh kan moeilijk mn auto in mn woonkamer stallen.:x die mensen wonen btw aan de andere kant van de straat en daar stond mijn auto, ik had hem aan mijn kant moeten neerzetten volgens hun. Gaat niet he, als daar al auto's staan.
    Lulverhaal over dat er al te weinig parkeerruimte is omdat er mensen zijn die meerdere auto's hebben. Hier lijden de mensen met 1 auto onder, omdat er dan geen ruimte meer is.
    Sorry, ik kan er niks aan doen dat zij 1 auto hebben en wij 2.
    't is toch van de zotte dit??
    En daarbij,het is een openbare weg, ik maak zelf wel uit hoeveel auto's ik neerzet en waar.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@zara: nou ik ken iemand.. die verzamelt autoos...
    en ja daarvan kan ik me voorstellen dat de buren het niet zo heel tof vonden :)

maar tja.. onze leefomgeving is toch wel erg vaak niet gebouwd op 2 verdieners met 2 autoos heb ik het idee.

Deel Deze Pagina