Bikinilijn lukt nog steeds. Niet te snel vrolijk zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Druif, 16 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

tut als ik ben was de gedachte om mijn bikinilijn niet meer zelf bij te kunnen houden altijd een nachtmerrie voor me. Maar inmiddels ruim 32 op weg lukt het me nog heel goed met behulp van een spiegel. Blijft me dit lukken of gaat het straks toch nog anders lopen? Ervaringen?

Edit Moderator, verplaatst naar zwangerschap

2. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    ik denk dat je dit beter kunt vragen bij het zwanger zijn forum ipv het zwanger worden forum.. Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee.

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Ja idd, foutje. Ik heb de moderator al gevraagd dit topic te verplaatsen. Ecxuses.

4. Samama

Samama Niet meer actief

Mij lukt het ook nog steeds hoor :D

5. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    Mij lukt het nu al niet meer en ben pas 20weken:(

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier gaat het goed op af en toe nog een verdwaalde haar na ! ha ha
    ik hoop het ook zelf te blijven doen want ik zie mijn man het echt niet doen en met een dode cavia kan ik niet leven !
    ik heb wel erg veel last van bulten nu en die jeuken misschien iemand gelijk tips ?

7. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Als de bulten en de jeuk van het scheren komt, dan kun je eens proberen om met scheerolie (Wilkinsons) te werken. Het voorkomt bij mij in ieder geval irritaties.

Vandaag de boel overigens ook weer eens gekortwiekt. Het wordt wel lastiger, maar het gaat gelukkig nog wel. Ik heb vriendlief overigens al gewaarschuwd dat hij het over een aantal weken zal moeten gaan doen. Dat leek hij niet zo erg te vinden. :)

Liefs,
    Sonja

8. acire

acire Fanatiek lid

hier lukt t niet echt goed meer, doe het maar op gevoel, heb echt geen behoefte om het daar beneden te zien.
    het interesseerd me nu ook niet meer of er wat haartjes zitten. het is geen dikke bos.

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    tja waar je je wel niet druk over kan maken he :) .
    Ik heb het tot een week of 35 zelf kunnen doen daarna had me vriend de taak haha. we hebben er de grootste lol om gehad

10. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nou, zo te horen verschilt het nogal per persoon. Maar eh ... mijn man laten doen? Ik peins er niet over! :) Ik zal me in alle bochten wringen om dat te voorkomen.

Kwa irritaties: ik gebruik altijd vernixcreme van Zwitsal. Werkt bij mij goed.

11. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Mij lukte het tot het einde. (40w+3) Gaat vast goedkomen! ;)

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik doe het gewoon op gevoel. Kan me er nog niet toe zetten het mijn man te laten doen...

13. acire

acire Fanatiek lid

haha mijn vriend wil het niet doen :)
    en nu het er niet zo gezellig meer uitziet vanonder(opgezwollen) wil ik ook niet meer dat hij het doet.
    maar als ik beval lijkt t me niet dat t me ook maar iets kan interesseren hoe het er daar uitziet..

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha nou ik kan er niet goed bij, zie niet goed wat ik doe enzo..haha dus mn man gaat binnekort maar ff aan de slag! Hihi nu hopen dat ie een beetje een vaste hand heeft ;) :)

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik heb het nog tot op de dag vd bevalling zelf gedaan.
    was wel ietsjes moeilijker en wat meer op gevoel maar ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen ;)

16. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier hetzelfde... gewoon op gevoel, lukt allemaal best hoor! ;)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Tot ongeveer 35 weken kon ik het nog goed zelf doen en een beetje zien, nu doe ik het op gevoel met een beetje hulp van de badkamerspiegel. Ik zal hier en daar wel een haartje vergeten, maar het voelt in ieder geval wel goed ;).

18. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Beetje behelpen en met een spiegel kom je een heel eind. Tja het heeft er wel eens beter uit gezien, maar het is in ieder geval een beetje getrimt daar beneden haha.

19. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik wilde gisteravond mijn bikinilijn gaan bijwerken en kwam tot de ontdekking dat ik niets meer zag! :D Vorige week kon ik nog (enigszins met moeite) langs mijn buik kijken, maar gisteravond lukte het me met geen mogelijkheid. Ik heb even staan lachen in m'n eentje onder de douche en ben toen maar op de tast aan het werk gegaan. Volgens mij is het wel aardig gelukt. Heb het nog niet gecontroleerd met een spiegel of zo. Het zal vast niet zo netjes zijn als anders, maar dat vind ik niet erg. Ik blijf het gewoon bijhouden zo goed en kwaad als het gaat. De volgende keer ga ik het ff proberen met een spiegel, kijken hoe dat bevalt en anders blijf ik het wel op de tast doen.

20. Ik kan het ook niet meer zien. Gaat hier ook op de tast..

Vind het wel een prettig gevoel om het bij te houden..

Deel Deze Pagina