Hoi, tut als ik ben was de gedachte om mijn bikinilijn niet meer zelf bij te kunnen houden altijd een nachtmerrie voor me. Maar inmiddels ruim 32 op weg lukt het me nog heel goed met behulp van een spiegel. Blijft me dit lukken of gaat het straks toch nog anders lopen? Ervaringen? Edit Moderator, verplaatst naar zwangerschap
ik denk dat je dit beter kunt vragen bij het zwanger zijn forum ipv het zwanger worden forum.. Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee.
hier gaat het goed op af en toe nog een verdwaalde haar na ! ha ha ik hoop het ook zelf te blijven doen want ik zie mijn man het echt niet doen en met een dode cavia kan ik niet leven ! ik heb wel erg veel last van bulten nu en die jeuken misschien iemand gelijk tips ?
Als de bulten en de jeuk van het scheren komt, dan kun je eens proberen om met scheerolie (Wilkinsons) te werken. Het voorkomt bij mij in ieder geval irritaties. Vandaag de boel overigens ook weer eens gekortwiekt. Het wordt wel lastiger, maar het gaat gelukkig nog wel. Ik heb vriendlief overigens al gewaarschuwd dat hij het over een aantal weken zal moeten gaan doen. Dat leek hij niet zo erg te vinden. Liefs, Sonja
hier lukt t niet echt goed meer, doe het maar op gevoel, heb echt geen behoefte om het daar beneden te zien. het interesseerd me nu ook niet meer of er wat haartjes zitten. het is geen dikke bos.
tja waar je je wel niet druk over kan maken he . Ik heb het tot een week of 35 zelf kunnen doen daarna had me vriend de taak haha. we hebben er de grootste lol om gehad
Nou, zo te horen verschilt het nogal per persoon. Maar eh ... mijn man laten doen? Ik peins er niet over! Ik zal me in alle bochten wringen om dat te voorkomen. Kwa irritaties: ik gebruik altijd vernixcreme van Zwitsal. Werkt bij mij goed.
haha mijn vriend wil het niet doen en nu het er niet zo gezellig meer uitziet vanonder(opgezwollen) wil ik ook niet meer dat hij het doet. maar als ik beval lijkt t me niet dat t me ook maar iets kan interesseren hoe het er daar uitziet..
Haha nou ik kan er niet goed bij, zie niet goed wat ik doe enzo..haha dus mn man gaat binnekort maar ff aan de slag! Hihi nu hopen dat ie een beetje een vaste hand heeft
ik heb het nog tot op de dag vd bevalling zelf gedaan. was wel ietsjes moeilijker en wat meer op gevoel maar ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen
Tot ongeveer 35 weken kon ik het nog goed zelf doen en een beetje zien, nu doe ik het op gevoel met een beetje hulp van de badkamerspiegel. Ik zal hier en daar wel een haartje vergeten, maar het voelt in ieder geval wel goed .
Beetje behelpen en met een spiegel kom je een heel eind. Tja het heeft er wel eens beter uit gezien, maar het is in ieder geval een beetje getrimt daar beneden haha.
Ik wilde gisteravond mijn bikinilijn gaan bijwerken en kwam tot de ontdekking dat ik niets meer zag! Vorige week kon ik nog (enigszins met moeite) langs mijn buik kijken, maar gisteravond lukte het me met geen mogelijkheid. Ik heb even staan lachen in m'n eentje onder de douche en ben toen maar op de tast aan het werk gegaan. Volgens mij is het wel aardig gelukt. Heb het nog niet gecontroleerd met een spiegel of zo. Het zal vast niet zo netjes zijn als anders, maar dat vind ik niet erg. Ik blijf het gewoon bijhouden zo goed en kwaad als het gaat. De volgende keer ga ik het ff proberen met een spiegel, kijken hoe dat bevalt en anders blijf ik het wel op de tast doen.
Ik kan het ook niet meer zien. Gaat hier ook op de tast.. Vind het wel een prettig gevoel om het bij te houden..