Met veel plezier maak ik nu bijna 4 maanden gebruik van onze Joolz Day Earth. Met regen (ook met een paar drupjes) doe ik direct de regenhoes eromheen. Gisteren ook weer. Maar toen ik vanochtend m'n dochter in de reiswieg legde, zag ik een enorme vochtkring/vlek op de binnenbekleding bij het hoofdeinde. Het voelt niet vochtig aan, maar ruikt wel vochtig. Het matrasje zie je niks aan, maar ruikt ook bij het hoofdeinde. Ik ga de winkel waar ik de wagen heb gekocht hierover bellen, maar hebben jullie misschien ervaring met dit soort schade door regen? Hoe heb je het opgelost? Wassen, nieuwe bekleding (gekocht of vergoed)? Het is echt een giga plek en je kijkt er op als je de wagen in tuurt, dus vind het erg irritant. En ik wil geen schimmel of zo.
Nou, gebeld met de winkel: in principe vallen vlekken door regen niet onder de garantie... Beetje suf toch? Zeker als je de regenhoes goed om hebt gedaan. Heeft iemand ervaring met het wassen van bekleding van de Joolz Day Earth?
Wat zegt joolz als je ze mailt? Ik zou er foto's van bij doen. Ik vind dat de winkel het wel heel makkelijk afwimpelt. Ik heb ook een joolz (day parrot blue) en heb dit niet. We proberen regen te voorkomen, maar ik heb ook wel eens buien (met regenhoes) gehad
Dank voor jullie reacties. Ik ga morgen de regenhoes checken (ligt beneden in berging van flat). Ik heb het idee dat het er langs is gelopen en de bekleding heeft geraakt oid. Wij hebben ook de Earth in Parrot Blue en de vlek zit aan de binnenkant van het hoofdeind van de reiswieg. Spugen is het niet. In de garantie staat schijnbaar dat vlekken door regen, zon of wassen niet eronder vallen. Baal wel en weet niet echt wat ik ermee moet. De winkel waar we 'm gekocht hebben zit in een uithoek en we hebben geen auto. Ik mail ze morgen wat foto's maar heb weinig hoop.
Ik zou het toch proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Een mail sturen kan geen kwaad toch? Succes!
Als de winkel niet meewerkt zou ik joolz zelf mailen en anders op hun Facebook, helpt ook nog wel eens
Goede idd. Denk dat ik ze zelf mail en bij geen gehoor FB. Heb de reiswieg nu in de buurt van verwarming gezet, zodat het hopelijk iets wegtrekt.