Autoliefhebbers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou zo in de detail weet ik weinig maar vind auto's wel heel gaaf, ook wel om over te praten. merk soort, motorinhoud... accessoires etc etc... Maar moet dat wel eerlijk zeggen dat het meer gaat om de nieuwe auto's of hele gave auto maar niet die dinky toy uitgebouwde auto's. Of idd oude auto's maar wel in originele staat dus niet met een spoiler die nog groter is als de auto zelf waarbij je zo opstijgt :)

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook een alfa gehad ook een 156 een 2.0
    alleen we zijn blij dat hij weg is;) het is een mooie uit alleen zo duur in onderhoud... en bij ons ging echt alles kapot..

4. LittleMonsters

nog even foto's

5. LittleMonsters

6. LittleMonsters

dt was onze alfa die hebben we ingeruild en een nieuwe polo gekocht..

7. LittleMonsters

en nu hebben we een polo uit 2011

niet een geweldige foto maar had niet anders..
    hier stond hij nog in garage te wachten op ons;)

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    mijn zwager heeft een pontiac, een behoorlijke opknappen en aangezien mijn schoonzusje zwanger is heeft hij er geen tijd meer voor en gaat hij voor de cross.
    heb hem echt vervloekt:x hij heeft hem bij huis staan en staat niet in de weg.
    snap dat echt niet dat alles moet wijken voor het kind maar goed dat is een ander verhaal.

9. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Er hebben verscheidene motor in gelegen. Nu ligt er een zgan Golf 3 GTi motor in. Gewoon een betrouwbaar blok om eens lekker een zondag mee te cruisen.
    In de groene golf 1 van je vriend ligt ook een G60 motor (zegt mijn man hoor ;))

Mijn man heeft dus al verschillende snelle vw-tjes gehad.

Fabrieks originele Golf 2 G60
    Een originele Polo G40
    Golf 1 G60
    Golf 3 VR6
    Golf 1 GTI.

Tja, helemaal VW-minded. De Golf 1 GTI die hij nu heeft is al 6jaar mee bezig, we hebben hem ook al bijna 10jaar.

10. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja klopt, als je alles echt van alfa wil, is het vrij aan de dure kant.
    Dat is wel een nadeel..

Die zwarte ziet er ook wel super uit!!

11. LittleMonsters

wij gaan altijd naar de dealer zelf kunnen we niets;):)maargoed dan betaal je inderdaad de volle pond voor alles.. distrubutie riem vervangen kosten ons 1500 euro :( bobiene (zal het vast niet goed schrijven) kapot geweest.. computer van streek.. sensoren zomaar stuk.. we gingen richting de 120 duizend en toen ging alles acher mekaar kapot..

welke van de 2 :D..

wat ga je aan je alfa doen? of laat je hem grotedeels zo?

12. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier niet echt een liefhebber qua techniek maar ook ik herken merk + type auto's al vanuit de verte, al vanaf kinderleeftijd heb ik hier blijkbaar een bep. interesse voor.

Daarnaast weet ik altijd precies welke kenteken de auto van fam. en vrienden hebben...Waarom?? Tja, kweet nie....een tik denk ik;)

(beter gek dan gevaarlijk zeg ik dan maar;):p)

13. Gravid

Gravid Niet meer actief

Ja die Alfa bedoelde ik :D
    Maar klopt, bij de dealer is alles mega duur..
    En het lijkt wel of onze dealer helemaal extreem is haha.
    Dat is een klein bedrijfje met alleen maar Alfa,
    en helemaal italiaans alles, autobedrijfje incl. italiaanse bar en cafe en
    italiaanse winkel.
    Denk dat je daar de naam vooral betaal :p

Ik kan wel alles zelf, maar helaas de ruimte niet voor.. dus dat is wel jammer..
    al doe ik de kleine klusjes wel gewoon zelf, maar nu even niet (buik in de weg ;))

De Alfa ga ik totaal verbouwen!
    zoals hij nu is, is hij namelijk gebouwd door iemand van Auto R.
    En ik ben een type die graag uniek blijf, en niet (te lang) met de wagen show zoals een ander hem gemaakt heeft.
    Dus er komen sowieso andere voor en achter bumper op, spoiler blijft waarschijnlijk wel zelfde..
    maar verder komt er in toekomst nog wel airride onder, vleugeldeuren.. andere kleur lak, andere velgen, nieuwe/andere installatie, exterieur aanpakken, o.a. sport/kuip stoelen, snapp-off stuur, en nog veel meer ;)

Zoals de installatie nu is, is wel stoer.. maar niet praktisch.. binnen nu en 6 weken moet dat nog even verbouwd worden, zodat kinderwagen en babyspullen ook mee kunnen ;)
    zo is installatie in kofferbak nu:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=137932&stc=1&d=1300309141

14. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker zijn die wel in Nederland geleverd, alleen niet zoveel. Ik heb een champagnekleurige, die zie je al helemaal niet veel. Erg leuk!

Moet je je kleppen verwijderen? Bij een vijfje kun je die gewoon laten zitten... ideaal!

Einddemper stukkig?

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb dan zelf nog niet mijn rijbewijs (april op herexamen) maar ook hier een auto fanaat. Dit aangestoken door hubbie. Die sleuteld altijd al aan auto's en sinds hij zijn eigen bedrijf is begonnen wordt het erger.
    Zelfs onze middelste zoon is echt auto fanaat!

16. LittleMonsters

ja het is de naam he ;)

onze kinderwagen paste er niet in:( komt omdat je een smalle kofferbak opening hebt in de polo kan ik onderstel en de bak mee nemen :D
    en ik had nog wel een hele kleine kinderwagen..

grote plannen dus wel leuk hoor!
    wij hebben er geen geld meer voor mijn man heeft zijn baan verloren :( en denk niet dat hij weer een baan krijgt waar hij zoveel geld verdiende als waar hij werkte..
    en kinderen zijn toch wel duur :D

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

de nieuwe Polo's zijn echt te vet te maken

@PenK; ik onthoud ook elk kenteken waar ik mee te maken krijg haha

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier nog een opel gek! :D
    En dan met name de oudere opeltjes (Heb zelf ook een opel a manta uit 71, maar die moet flink gerestaureerd worden, mijn vader heeft hem al sinds '86)

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Die vectra's zijn super!
    Mijn broertje rijd nu in een vectra V6 :D Het is dat ik geen rijbewijs heb, maar anders...(had ik die wel willen rijden hihi):D

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hier ook een auto liefhebster!!!
    Wij hebben een alfa 156 t.spark, fotos volgen!

Hiervoor een mooie opel calibra 2 liter :)

Deel Deze Pagina