hier nog eentje met het virus. auto's ......da's mijn leven. mijn grootste wens was dan ook automonteur worden, maar ja........ ik ben een meisje, en mijn moeder vond dat dat niet zo hoorde, heb er tot op de dag van vandaag nog spijt van dat ik niet doorgedramt heb, maar geloof dat dat ook niet veel zin had. ik mocht niet. ik ben helemaal gek van kevers, jammergenoeg is mijn spaarpotje niet groot genoeg om er eentje aan te schaffen. en dan het liefst een opknapper, maar de ruimte en kennis ontbreekt om dat tot werkelijkheid te kunnen brengen. ik ga ook al van kleins af aan naar Noord Nederlandse Oval Racing in Ter-Apel. de kids zijn nu ook al weer op zo'n leeftijd dat ze ook meekunnen. iemand die het kent trouwens? we zijn zelf in het bezit van een BMW 3.18i Touring. onze grote trots.
Ohhhh wat zonde!!! Had mijn zwager niet moeten zijn want ik had hem gewoon voor de deur weggehaald haha.....mijn ouders hadden ook een pontiac toen ze zwanger waren van mij, maar me vader heeft hem echt nooit aan de kant gedaan. Wou me moeder ook absoluut niet die waren beide verliefd op die auto. Jammer dat ze hem niet meer hebben want ik had hem dolgraag willen hebben!
er komen meschien nog andere velgen onder maar voor de rest laten we hem eigenlijk vrij standaart het is de bedoeling dat hij na 4 jaar weer terug gaat en hem inruilen op een andere vw vind de voorkant eral behoorlijk leuk uitzien zoals hij is...
Hier groot gebracht met de liefde voor mercedes van klein kind uit, Al van kleins af aan ook meegelopen in het auto bedrijf van mijn oom. Toen ik mijn manlief leerde kennen is daar VW liefde bij gekomen, diverse getunde VW gehad(geen tupperware zooi) en ook audio, deed er wedstrijden mee en zat ermee in de hoogste klasse van NL, gingen ook de grote meetings af in NL BE DE helaas ben ik nooit mee geweest naar oostenrijk Bij tuning waren het bij ons ook altijd de dure merken qua spullen en dan was ook alles gedaan van tunen, gingen dan ook regelmatig naar de dyno om te laten kijken hoe het met koppel enz zat Echter toen we met de audio in de hoogste klasse speelde, zijn er er eigenlijk mee gestopt, was een mooi hoogtepunt, we hadden toen ook onze 1e dochter al. En toen zijn de 2 vw´s weg gegaan voor de deur, en is daar een mercedes voor terrug gekomen, tja zowel ik als manlief waren daar van kleins af aan mee opgegroeid, en nu staat er dus een E320 cdi voor de deur full options. Iets verlaagd,andere velgen en het is een hele rappe jongen! Wel hopen we natuurlijk dat de meiden toch het autobloed van mama en papa over hebben genomen en er ooit weer mee door gaan mmm als ik het er zo over heb mis ik het toch altijd stiekem wel weer hoor
ow dames even een andere vraag, weet iemand waar het BMW kerkhof is? er moet een kerkhof in Nederland zijn met alleen BMW.
Ja daarom dat ik de kofferbak ga aanpakken nog voor de bevalling, of in ieder geval, vriendlief.. zelf kan ik ff weinig meer met zo'n buik En de andere plannen duurt ook nog ff hoor, voor ik die werkelijkheid maak, eerst de kleine.. mn auto is echt mijn ding, maar mn kind vind ik belangrijker.. auto rijd in ieder geval, rest komt wel.
Laatste tijd wat minder, ben ook niet zo heel erg technisch, maar kan een mooie auto wel waarderen Heb ook al van alles gehad... Van een pontiac firebird tot nu een alfa 156. Mijn vriend is er ook helemaal weg van en die zou er echt het liefst van alles aan veranderen en zo laag mogelijk haha. Voordat de kleine geboren werd, gingen we nog weleens naar meetings, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Eerst waren alle vrienden er ook mee bezig en nu eigenlijk ook niet meer, dus is een beetje opgehouden. Ik zou zelf graag nog de Mazda rx7 willen hebben...
Jups, dit is de mijne, mischien heb je hem weleens zien staan in assen, rosmalen oid we zijn ook lid van een club.. :
Ik hang er een beetje tussen in denk ik.. Kom uit een gezin dat helemaal autogek is, mijn vader heeft een autobedrijf, mijn broertje is monteur en in opleiding om een APK keuringsstation mogen openen. Ik kan auto's en het geluid dat ze maken heel mooi vinden, vind het ook leuk om naar races etc. te kijken. Maar ik zou nooit extreem veel geld aan een auto kunnen uitgeven, dat vind ik zonde.. Ohja en ik ben echt een slechte chauffeuse Mijn eerste auto was een megane coupé, verlaagd, brede bandjes, mooie velgen, mooi stuurtje en sportpook. Maar wat een ellende! Ik verloor altijd stukken velgen aan stoepranden, reed de onderkant kapot op drempels, uitlaat kapot.... Nu heb ik een standaard megane uit 2006, fijne auto, lekker compleet voor niet teveel geld. En de Prius van mijn man wordt in juni geleverd, hij moet een milieuvriendelijke auto rijden van zijn baas.
Ondanks dat ik niet echt een ster ben in autorijden, vooral fileparkeren is drama! Kan ik wel driften
Hij wordt in april zoiets, lelijk met paint gedaan maargoed :') http://206tuningclub.nl/forum/download/file.php?id=652 Mijne is nu zo:
Ja het was ook zeker een fijne auto echt een super ding!!! Heb er veel rijplezier in gehad en hij was ook echt heel fel!! vondt hem dan ook wel erg stoer, voor de stoplichten een sprintje trekken HEERLIJK gevoel We hebben hem verkocht omdat we toch erg vaak moesten tanken en ja we hebben ook nog een gezin te onderhouden he...dan meot je keuzes maken. Heb het wel met veel pijn in mijn hart gedaan hoor!! Maar zou zeker wel weer zo'n opel nemen lees WILLEN......
Ja ik mocht dus ook niet.. meisjes hoorde dat niet te doen volgens mn ouders. Maar aangezien ik nogal een volhouder was, heb ik het toch voor elkaar gekregen dat ik de opleiding mocht gaan doen. Dus blij dat ik toch doorgedramd heb