automatisch schommelstoeltje baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Och een lading speelgoed verspreid over de hele kamer is ook niet mooi, maar inderdaad, als het kind maar gelukkig is toch?

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Weet niet of t al genoemd is maar bij babydump zit er nu 25% korting op de schommelstoelen dacht ik.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dank jullie voor de tips, er zitten er inderdaad een paar bij die niet zo enorm groot en schreeuwerig aanwezig zijn ;). Zo´n inklapbare is ook nog wel een idee!

4. Hester

Hester Niet meer actief

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben er ook 1, hij staat nog in de doos.
    Maar het lijkt me een super ding!!

Was wel bijna 200 euro, maar wij hebben m gekregen!:D

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vond het altijd maar onzin, die schommelstoeltjes. En hartstikke lelijk in je huis.

Nu hebben we m ook niet echt gemist, maar toen Sven naar het kdv ging voor het eerst en daar bleek hoe heerlijk hij het vond had ik echt spijt als haren op mn hoofd. Mocht gelukkig toen van een vriendin een wipstoel met trilfunctie hebben en daar heeft Sven ook heerlijk in gelegen.

Ow en wat betreft de inrichting van mn huis:
    Ik had me voorgenomen om al dat gekleurde speelgoed nooit te halen. Lelijk en past niet bij mn interieur.
    Mijn zoon is nu bijna 1 en heb mijn mening enorm bijgesteld.
    Hij wordt gelukkig van al die vrolijke kleurtjes, dus ik ook!

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij hebben de fisher price aquarium cradle swing en is echt ideaal!! Vind deze dingen allemaal niet mooi in het interieur maar die van ons kun je zo inklappen en even opbergen ideaal ;) Mijn zoontje lag er al snel in en vond het helemaal geweldig vooral de bewegend visjes in de bol. Voordeel is dat je bij deze de schommel maar ook de wiegversie kunt aanzetten en er zitten allemaal rustige melodietjes/geluidjes op. Ook kun je ervoor kiezen lichtje aan of uit te doen. Ben tot nu toe er erg blij mee en benieuwd hoe de 2e deze gaat vinden. Ik zie dat je in Maastricht woont mocht je ooit voor zo'n ding gaan ik raad je aan naar Aken te gaan naar babyrus (zelfde als toys'rus (of hoe je dat ook schrijft :p) daar krijg je alles veel goedkoper scheelde zeker 50 euro daar als dat ik het in Ned. had gekocht! Het ligt tegenover de wohnwelt pahlen.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hahaha, lekker herkenbaar :p.
    Straks als ze groot zijn komt alles weer goed ;)

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij hadden de fisherprice 3 stages. dat was een elektrische schommelstoel, normale schommelstoel en wipstoel in 1. heerlijk ding onze oudste heeft er aardig wat uurtjes zich in vermaakt. zeker als hij onrustig was werd hij daar rustig van.

toevallig hebben we hem nu net verkocht. maar is zeker zijn geld waard.

ik zou hem wel 2e hands kopen want nieuw is hij erg duur.

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Op mijn werk hebben we ook een swing (kdv).
    Veel kinderen worden er wel rustig van.
    Zou m zelf nu niet bij voorbaat al kopen, eerst maar kijken hoe het met de kleine gaat, vind het zelf een sta in de weg voor in mn woonkamer.
    Ze kunnen er in tot zo'n 9 a 10 kg en in sommigen mogen ze ook niet meer als ze zelfstandig kunnen zitten.
    De muziekjes zijn wel heerlijk rustgevend ;)
    De batterijen vind ik wel heel snel gaan.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik heb de take along swing van fisher price:) kun je inklappen en zo onder de box schuiven of in de kast;) errug handig

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ga er ook eentje kopen! hoeveel nachten ik wel niet met Ties heb gestaan om die kinderwagen heen en weer te duwen, zodat hij maar ging slapen.... pfff!!

dus hier komt er ook eentje, zonder twijfel, hoe lelijk die dingen ook zijn!!

13. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik heb een heeeele lelijke van fisherprice, echt zo'n gekleurde... maarr ga hem toch echt weer lekker in mn woonkamer zetten!!! :)
    Ik heb hem van mn broer gehad, die heeft hem ook gebruikt bij zijn 2 kinderen (daar zat maar 1 jaar tussen). Dus vooral bij een 2e lijkt het me heerlijk om af en toe even de baby in te kunnen leggen.
    Jayro was geen huilbaby en had hem ook eigenlijk misschien niet nodig, maar hij vond het gewoon echt heel leuk..

Oh wacht ik heb vast wel een fotootje :) Let niet op hoe mn zoontje er in zat, normaal zat ie gewoon recht en vast enzo hoor haha.

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Deel Deze Pagina