Kapsters aanwezig? SPOED!!

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 29 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :(:( Mijn dochter net: 'mama, ik heb mijn puntjes er af geknipt, vind je het niet prachtig?!'

:$:$:$:$:$:$:$:$:$

Neeeeeeee, ik vind het niet prachtig! oooh mijn hart kan dit helemaal niet aan!:(:(:( echt niet:(:(

Zijn er kapsters aanwezig die mij kunnen vertellen of hier nog iets van te maken valt waardoor de lengte enigszins behouden wordt, iets van lagen of zo? Of moet dat hele stuk er echt af??

Ik kan wel huilen!! En ja tuurlijk groeit het weer aan maar ik was zooooo zuinig op haar haar:(:( en dit allemaal zo vlak voor de vakantie pffff..

Leuk he, kinderen:p

2. senta

senta Niet meer actief

Je zou het in lagen en in een soort van V kunnen laten knippen, al vindt ik dat wel een heel volwassenkapsel, anders toch maar een stukje eraf?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oei.. Kan je niet helpen maar vind het wel erg voor je.. Ben bang dat er weinig meer van te maken valt :(

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Mooi rond laten knippen (geen punt!) en wat lagen, maar een stuk van de lengte raakt ze zeker kwijt... :(
    Wat zonde.....

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    au wat zonde zeg, hmm tja ik zou gewoon direct naar een kapster gaan en je daar laten adviseren. sterkte

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

Oooooow zonde ja
    Zo op de foto te zien heeft ze prachtig mooi haar...
    Maar ook zie ik dat ze haar onderste lagen korter heeft geknip dan de bovenste lagen... Er zal dus waars wel een stukje afmoeten...

Ik zelf denk dat je door laagjes de haren nog korter ga maken, omdat er van de lengte zoiezo af moet.. Door laagjes te knippen maak je het haar ook meteen dunner..

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ooooh :O wat zonde zeg!

maar idd ik zou toch iets met laagjes doen zodat je de onderste laag nog aardig lang kan houden.. succes enneh alle scharen opruimen! ;)

8. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik zou ze gewoon recht laten knippen, jammer dat je er zo zuinig mee omspringt, maar is wel niet slecht voor haar haar dat er eens een flink stuk afgaat, valt ze onderaan des te mooier volgens me.
    Voor hetzelfde geld had ze vanboven geknipt, ken zo een meisje die er de tondeuse vanboven had ingezet

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ik zou het afknippen tot de lengste net op haar elleboog links op de foto...gelijk een lesje geleerd en kan ze de zomer ermee door ;)

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou het op een lengte laten knippen. Een meisje met laagjes vind ik persoonlijk een beetje te volwassen. Het groeit zo weer aan.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Oh wat jammer zeg, tja dan maar echt de punten laten knippen tot het kortste stukje, denk de enige goede oplossing toch?

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

haha precies, geen ramp, het groeit wel weer aan, is meteen weer even lekker een keer flink geknipt, kan alleen maar goed doen en voor de zomer wel zo handig met al dat gezwem e.d. net een beetje meer handelbaar..

Ik zou er niet zo'n ramp van maken hoor het is maar haar, als ze nou haar wenkbrauwen ofzo eraf had gescheerd LOL!

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ook dat heeft ze helaas gedaan:( En ik snap werkelijk niet hoe ze daarbij gekomen is! Ze speelt zo vaak met knip en plakspul, maar nooit haar schaartje als kappersschaar gebruikt.

Denk dat we maar ff langs de kapper gaan idd..blechh

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee het is idd geen ramp, we gaan er niet dood van. Maar ik vind het wel ontzettend zonde en kan daar dus flink van balen.

15. happy3

happy3 Niet meer actief

Hopelijk heeft de dan toch net genoeg vanboven laten staan dat je ze nog in een staart krijgt :) Tja er zal toch niets anders op zitten dan ze te laten knippen nu, maar echt in laagjes vind ik niet echt leuk voor kleine kindjes :)

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik snap je wel, mijn dochter had ook haar tot haar billen en kwam thuis van een vriendin en die had de schaar in haar haren gezet. Pony gemillimeterd plukken bovenop kort en de helft qua lengte eraf. :( succes hij de kapper!

17. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik zou laagjes doen, mijn dochter heeft laagjes en het staat erg leuk :) Wat verzorgder.
    Veel sterkte hoor!

18. Ik vind haar reactie wel prachtig.. En jij over een paar weken ook! ;)

19. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    mijn broertje van toen 3 heeft dat ooit bij mij gedaan met een kinderschaar! toen moest het echt kort geknit worden want hij had het bij mijn elastiek afgeknipt... maar succes bij de kapper!

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wat heeft ze er boven afgeknipt dan?

Volgens mij is het nog best lang zo.

Ik zou het op 1 lengte knippen.

Wel balen inderdaad

Deel Deze Pagina