even gal spuwen hoor !! vandaag bij sm op visite zouden hier ook eten , frietjes met frikandel speciaal , ik ging de uien snijden , ja hoor echt wel ! heb het mes in men duim gepland , heeel erg diep stuk was er net niet af , bloeden als een rund , heb het meteen onder koud water gestopt en dan goed droog gedept , zover het ging met al dat bloed dat bleef stromen , heb het ontsmet (auwiee) hechtstrips opgekleeft en een drukverbandje . bloeden is wel gestopt maar ojeeeeee wat doet het pijn !!! schoonmama vind het geweldig grappig en lacht me echt uit . nou ik vind het niet grappig sorry hoor baal dervan kan niets doen zonder dat er iets misloopt grrrr
Dat klinkt echt pijnlijk meid! Moet je er niet mee naar de dokter? En lekker dan dat je sm het zo grappig vind Belachelijk!
weet niet of ik dermee naar de dokter moet het is schuin aan men duim dus niet stukje aan men nagel snapje ? moet morgen naar de HA gaat het wel even laten zien maar het bloeden is gestopt en het is dicht nu met die hechtstripjes , maak me eerder zorgen om tetanus kan dat van een mes ? heb al jaaaren geen inenting meer gehad daartegen , ja ze vind het geweldig grappig pfff
Ff mee langs de hap gaan! Kunnen ze t plakken of hechten, kan nu nog. Mijn schoonvader had laatst ook een flinke jaap in zijn hand, wou niet naar de hap terwijl ik m er wel heen wou hebben. Bloeden stopte, maar door t minste of geringste ging t weer bloeden. Een dag later kon t niet meer gehecht worden. Heeft ie nog een mooi tijdje mee gezeten. Rare schoonmoeder, de mijne zou me in de auto sturen en naar de hap rijden ipv uitlachen..
Auuuuuuuuuw! en dat zijn van die superpijnlijke wonden.. die doen ook zo lang zeer sterkte.. (en snap niet dat iemand dat grappig vind...!?)
BRrrr dat klinkt heel pijnlijk, sterkte! Heb je wel al contact gehad met een arts? En je hand omhoog houden verlicht meestal wel iets
heb het zelf geplakt met hechtstrips samen met men man dus dicht is het wel maar het klopt en steekt echt enorm
nee geen contact gehad met een arts wel met een thuisverpleegster die hier was , effe ontsmetten dichtplakken en verbinden was haar advies
Auww, me zusje had dat laatst ook. Uien snijden en ja hoor in der duim. Ook gelijk onder de kraan maar bleef bloeden. Koude theedoek erom en naar de hap. Daar hadden ze niet zo'n zin om te hechten dus hebben ze geplakt. En tja me zusje had misschien wat zenuwen geraakt, maar dat was niet zo erg volgens de mevrouw van de hap. want je duim gebruik je toch bijna niet. Het bleef nog bloedden en de dag erna zat er een hele rare bult bij. Dus hup naar de eigen ha. Die zei dat het gehecht had moeten worden. Maar dat kon niet meer want dat moest zoveel uur na het 'ongeval' gebeuren. En deze ha wist zeker dat er zenuwen geraakt waren. Maar het is nu helemaal dicht. Je zien een litteken en ze heeft minder gevoel in haar duim. Vind het wel heel raar dat je sm daar om gaat lachen!? Beetje raar dat ze niet met je naar de hap gaat...
Meis bel even de hap wat je kan doen. Misschien zeggen ze wel dat je ff langs mag komen. Had het laatst ook maar na 30 minuten was het gestopt met bloeden anders was ik ook ff gegaan. Sterkte en die schoonmoeder moet je ff een klap verkopen maf mens!
ben al terug , heb veeel geluk gehad hij kon de pees of spier what ever zien liggen maar was niet geraakt heeft het uitgekuist auw auw , en dichtgekleeft , goed ingepakt en heb ab gehad wel die ook tijdens een eventuele zwangerschap mag aangezien ik al even overtijd ben ondanks dat ik gisteren negatief getest heb , volgens hem kan ik dus toch zwanger zijn ,..... tetanus ben ik nog voor in orde stond in men dossier , moet het goed in het oog houden en elke dag verbandje veranderen , binnen 5 dagen terug gaan o de hechtstrips eraf te halen en na te laten kijken , hij was heel lief en vond het alles behalve grappig , moet men hand idd omhoog houden en mag een pcm nemen als het echt heeeel veeeel pijn doet