Ik zag dit net op het journaal! Een motor agent probeerd de weg af te zetten, en 1 automobilist ziet hem volledig over het hoofd.... Motoragent geschept (schokkend) Lekker dan! kus miek
Ja ik wilde dit ook posten! Ik was echt he-le-maal in shock toen ik het op het journaal zag. Jemig! Wat een smak! Alleen heb ik niet gehoord of ie het heeft overleefd. Weet jij dat?
nee geen idee! Wat vind jij? had die man het niet makkelijk kunnen zien??? Die man heeft in ijn ogen gewoon niet opgelet. Maar aan de andere kant, er reed een vrachtwagen voor...
Nou hij heeft het in ieder geval vrij laat kunnen zien... Maar hij heeft die agent nou niet bepaald ontweken. Het ziet er ook niet uit alsof er is geremd... Maar daarvoor zou ik het filmpje nog eens moeten bekijken en daar heb ik geen zin in
jeeeeee wat erg zeg, maar idd er reed wel een vrachtwagen voor en zeg nou zelf, je zoekt er niet wat achter als ze op de andere rijbaan willen gaan. Oke hij had misschien beter op moeten letten, maar helemaal kwalijk nemen kun je het ook niet
nou ik denk dat die agent ook wel een beetje op een linke plek staat. en idd achter de vrachtwagen... nee denk niet dat je die automobilist geheel de schuld kan geven. phoe wel heftig zeg.
Ik ben van mening dat hij het wel had kunnen zien want die vrachtwagen zat al op de andere weg! Wat een vreselijk filmpje zeg!
Die in die auto was vast ergens anders naar aan het kijken anders dan rem je wel af of probeer je hem te ontwijken... Wel erg hoor hoe die agent neer smakt..
Ze zeiden wel dat de agent het protocol niet heeft gevolgd en dit dus waarschijnlijk ook een beetje aan zichzelf heeft te danken.
Nou zoals ik het zie heeft die automobilist het nog kunnen zien hoor, lijkt gewoon alsof hij niet heeft opgelet, vrachtwagen was namelijk al eventjes op de andere weghelft, en zelfs de auto direct achter die vrachtwagen had het opgemerkt.. Maar, ook die politieagent was naar mijn inzien gevaarlijk bezig..
heb het filmpje net 4 keer bekeken denk ik. Die gele auto die dei agent dus ramt had het wel moeten kunnen zien. Aangezien er zelfs nog een andere auto achter die vrachtwagen reed en daarachter pas die gele auto. Dus ik denk dat het onoplettendheid is geweest. Maar gelukkig is die agent buiten levensgevaar. Veel nare berichten momenteel trouwens eerst dat filmpje met die man in die auto waar niemand wat doet. En nu dit ook weer..
Wat ik niet helemaal begrijpt! Hoe kan je nu toevallig dat filmpje gemaakt hebben?? Tis echt verschrikkelijk om dat te zien.
Nou, die heeft dus niet op zitten letten! Mag hij van geluk spreken dat ie de agent niet heeft dood gereden.
wat een geluk voor die agent! maar waarom stond ie dan ook midden op de snelweg en alleen? is toch ook levensgevaarlijk
nou sorry, persoonlijk vind ik dat de bestuurder wel heel blind was..! vrachtwagen gaat naar de linkerbaan, en de auto daar meteen achter ook! hij wijkt ook pas op het laatste af...
Stom van zowel politie en automobilist! Je verwacht niemand op de snelweg! Politie agent had ook op vluchtstrook kunnen gaan staan en kunnen gebaren dat iedereen op andere weghelft moest gaan rijden!