Mn schoonvader is al een tijdje vrijgezel en zou graag in contact willen komen met een leuke vrouw. Eerst gewoon kletsen en daten , niet meteen een relatie natuurlijk! Het is een hele lieve, hardwerkende man van 51 jaar. Vrolijk, spontaan en erg flexibel.. wonend in Gelderland. Als er iemand een vrijgezelle moeder/oma wat dan ook heeft... laat maar horen
Hoi ik bied m'n moeder aan ze is 57 jaar en woont in het oosten van het land. Ze gaat veel naar dansavonden toe maar ze wil voorlopig nog niet samen wonen. Heb je misschien een foto van hem?
Hihi wat leuk! Ik ken geen leuke single vrouwen van rond de 50 helaas...maar ik wens je veel succes met deze date-oproep! Wie weet vind je nog een leuke vrouw voor je schoonvader!
Brussie wil ook wel foto van eventuele stiefvader (dus ja, ik dacht aan mijn moeder, 57 jaar, woont in Gelderland en ook hardwerkend..)
Hihi! Leuk idee zo! Kun je een soort van blind-date regelen! Heb alleen geen kandidaten voor je, maar wens je veel succes!
Hahahah wat leuk zeg! Helaas heeft mijn moeder een vriend, dus ik kan je ook niet verder helpen. Veel succes met je verdere zoektocht
Worden wij wel op de hoogte gehouden van de vorderingen? Ik blijf dit wel volgen, goed voor mijn humeur
Haha, wat leuk....ik heb ook nog wel een oma in de aanbieding (mijn moeder dus...). Ook wonend in gelderland. En al lang alleen, zou het super vinden als ze eens een leuke vent mocht treffen!