Hallo allemaal, Wij vertrekken over twee weken naar Kroatië met mijn twee zonen van 4 en 10. We vertrekken om 4.00 en overnachten in Oostenrijk en rijden de volgende dag door naar Kroatië . Ik heb een paar kleine kadootjes voor de kids , die ik gedurende reis kan geven. Hebben jullie verder goede tips om de reis zo prettig mogelijk te verlopen. Ik wil ze niet veel laten eten / snoepen achterin. Oja we nemen de iPads mee en hebben hoofdsteunhouders zodat ze films kunnen kijken. Ik denk we verzamelen hier alle goede tips, hebben meer mensen wat aan natuurlijk! Alvast bedankt, groetjes Twinkle
ehm geen tips, we zijn gisteren terug gekomen uit spanje in 1 keer doorgereden heen en terug en beide keren heeft die bijna de hele weg geslapen. Enige tip zorg dat ze er comfortabel bij zitten, wel in het stoeltje, maar dat ze lekker zitten, onze zoon klapte steeds voorover wij hadden dan ook kussens erbij liggen (overigens heeft die hier zelf niets van gemerkt)
Inderdaad 's nachts rijden zodat ze lekker slapen en voor de zekerheid Primatour meenemen, niets zo vervelend als spugende kindjes achterin.
Dank jullie wel voor de tips. Ik heb ook van die nekkussentjes gekocht voor kinderen . Ben echt reuze benieuwd hoe de kids het zullen doen. Als er nog meer tips zijn hoor ik het graag!
Hier ook altijd lange ritten. Ook wij hebben de dvdspelers nieuwe vakantieboeken met spelletjes enco. Wij vertrekken meestal rond 5 uur. Zorgen dat we van te voren al uitgezogd hebbenwaar we het beste kunnen ontbijten. Want niks zo ergerlijk als een vies restaurant aan de snelweg en dr zijn echt mooie bij met speeldingen ed. Genoed gekoeld drinken is ook een must. En de ehbotas bij de hand. Makkelijke kleren dus oncharmant joggingpak . Wij zetten ze meestal eerst nog met pyama en deken in de auto en doen ze met het ontbijt omkleden. Knuffels erbij. Hygienysche doekjes en spray. Water om handen en snoeten te poetsen. Elke twee uur ff stoppen om tikkertje te spelen. Dan moet het geen probleem zijn Fijne reis.....