Wij willen half april waarschijnlijk naar Het Hof Van Saksen.Een keer iets anders dan Centerparcs. Is dit park ook écht leuk voor een kind van drie?
Voor een kind van 3 net zo leuk als andere parken was mijn ervaring Alleen het kinderhuisje was wél echt top. Voor wat oudere kinderen wel heel gaaf. En voor de ouders dan ook leuk, ze vermaken zich dan zelf, dat is ook belangrijk
Absoluut een aanrader! Inderdaad de kinderhuisjes zijn top en zwembadje is super en ook indoor speeltuin etc.
Superleuk! Zwembad is minder leuk dan Centerparcs, maar wel veel mooier. Speeltuintjes buiten zijn heel leuk, veel luxer dan Centerparcs, indoor speeltuin is erg leuk en ze hebben veel aparte dingetjes (hele dag knutselclub, met betaalde maar ook gratis projecten, trampolines (op afspraak) en leuke bouw-dingen in het speelgedeelte. Wij waren verkocht!
Een van de meest luxe parken die we ooit bezocht hebben. We zijn vorig jaar geweest met mijn ouders&zusje, met een kudde kinderen tussen de 3 en 7. Die hebben zich prima vermaakt. Zwembad is netjes en prima, alleen de wildwaterbaan is echt niet iets voor de kleintjes. De minimum leeftijd zou ik wel aanhouden. Ballenbak vinden ze altijd wel leuk trampoline springen hadden ze verschillende tijden voor verschillende leeftijden. Daardoor springen er geen groten tussen de kleinsten door. Ook leuke liedjes tijdens dat peuteruurtje.. Voor oudere kinderen hebben ze ook echt leuke knutselhoeken, maar daar zijn we niet aan toe gekomen, is vaak vanaf 8 jaar (mode naaien, timmeren, etc)
Mee eens! Wildwaterbaan hangt af van je kindje of dat kan. Hier gaan ze vanaf 2 jaar al van de wildwaterbaan, wel bij Landal het Vennenbos maar ze zijn vergelijkbaar qua hoe wild ze zijn. Doordat mijn man ziek is geweest in de vakantie wilden we op de valreep nog wel de laatste vakantieweek maar dan wel luxe omdat mijn man wel de mogelijkheid nodig had om te rusten. Hadden een huisje genomen met loungebank zodat hij ook beneden kon liggen. Was echt ideaal, en echt heel luxe, hadden we echt even nodig, even onbekommerd genieten . Ontvangst is ook heel erg goed en al het personeel is heel erg vriendelijk.
We hadden hier een stevig gebouwd 5-jarig neefje mee, maar door de stroming was hij moeilijk vast te houden. Zo'n kleintje gaat misschien iets beter, omdat ze nog licht genoeg zijn om vast te houden, maar een wat zwaarder kind glipt makkelijk weg.. De 6 jarige met zwemdiploma kon het netaan zelf, wel regelmatig koppie onder. De 7 jarige had er geen problemen mee.. Maar ieder zijn keus, ik hoorde meer mensen "klagen" dat het eng was, en dan gingen ze met een 2/3/4 jarige. tsja, er staat niet voor niks een bordje bij deze
Vanaf dat ze op zwemles zitten (4,5 jaar) hielden we ze niet meer vast . Wel altijd 1 van ons ervoor en erachter. Onze jongste van toen 5,5 (nog geen diploma) wilde zelfs alleen, maar dat mocht echt niet van ons, de oudste (met C diploma) wilde ook graag zelf en dat mocht ze een paar keer van ons maar vond dat wel een beetje eng
Een heel fijn park, en heel goed te doen met een drie jarige. Afgelopen mei zijn we er geweest, met kinderen in de leeftijd van 5, 4 en 1,5. Alle drie hebben zich goed vermaakt. De kleinste kon zeker één en ander doen, als je erbij blijft, zoals peuterbad en indoorspeeltuin. Trampolines zijn leuk, ze hebben smorgens speciale uren voor de jongere kinderen, super geregeld! We zijn ook een paar keer uit eten geweest, je voelt je zeer welkom in de restaurants met kinderen. De medewerkers zijn sowieso erg vriendelijk en klantgericht. Het is voor ons de beste ervaring qua vakantiepark en we zijn al bij diverse geweest!
Wij gaan er al sinds de opening heen. Onze kinderen zijn nu 7 en 8 en volgende maand ga ik er weer met ze heen. Elke keer weer even fijn. En kinderen zijn welkom. De jongste ging met vijf jaar daar voor het eerst naar de spa, die heeft zich heerlijk laten masseren. In de vakanties zijn er workshops, ook voor de oudere kinderen. Zwembad is voor mijn kinderen perfect, erg overzichtelijk en als wij er zijn meestal ook wel rustig. Wildwaterbaan vinden ze beiden geweldig.