Ik had badeendjes gemaakt van mandarijntjes! heel simpel. inpakken in crepepapier en rondje knippen met oogjes en een snavel en dan op een coctailprikker erin steken. kei simpel en erg leuk. heb een foto als je wil weten hoe het er uit ziet
Voor de eerste verjaardag van onze dochter hadden we uitdeelboekjes van dikkie dik gekocht, daarbij een kinderontbijtkoekje+doosje rozijntjes ingepakt in doorzichtige folie, met aan het lintje een afdruk van haar handje. Daar had ik weer opgeschreven: HOERA FLOOR 1 JAAR! Zag er erg leuk uit...
Bij ons op het kdv wordt er ook vaak getrakteerd met soepstengels/lange vingers met daarop een vingerpoppetje (ikea).
wij gaan inderdaad ook voor de dikkie dik uitdeelboekjes! zo leuk.. Onze zoon heeft 1 keer zo'n boekje gekregen als trakatie en hij is er helemaal gek van.. Doen er dan rozijntjes en een baby koekje bij
wij gaan denk ik voor een bananenboot. Heel simpel, maar blijf het wel leuk vinden. benodigdheden: - banaan - doosje rozijntjes - lange sateprikker - gekleurd papier voor de zijl Prik het doosje rozijntjes aan het stokje. Stokje in het midden van de banaan prikken. Van gekleurd papier een groot driehoek knippen (als een zeil van een zeilboot) en deze aan het stokje vastmaken.
ik heb voor mijn kids gemaakt: nemo van mandarijntjes clowntje van danoontjes cupcakes muisje met rozijntjes. dat was op de babygroep