autoreiswieg jané capazo pro ervaringen?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Bre, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bre

Bre Lid

3 jul 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Wij gaan maandag op vakantie en hebben een autoreiswieg gehuurd voor onze zoon van bijna 3 maanden.
    Nu heb ik hem hier al thuis liggen en vraag me af of het wel echt zo veilig is als ze zeggen. Er zit een heupband gordel in. Heeft iemand hier ervaringen mee? Is het beter om hem hierin te vervoeren of in een maxi cosi naar Oostenrijk?

2. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met deze, zou zelf ook liever een driepuntsgordel hebben denk ik, maar weet niet of het minder veilig is.

Zelf hebben we een Romer Safe Sleeper en deze is in elk geval erg fijn in gebruik. Voor een lange rit zou ik zelf zeker de voorkeur geven aan een reiswieg, is een stuk comfortabeler voor je kindje en beter voor zijn rug/heupen.

Hebben ze dan de Jane Transporter niet die je kan huren? Deze heeft ook een driepuntsgordel.

3. Bre

Bre Lid

3 jul 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hebben ze wel, maar heb besloten deze terug te sturen en tch in e maxi cosi te vervoeren. Dan maar wat vaker stoppen

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik weet niet of je het nog nodig hebt, maar ik heb zelf de kinderwagen van Jané (is een spaans merk) en kan zeggen dat ik daar uitermate tevreden van ben. Ook van die autoreiswieg. Echt geen probleem mee hoor, veilig zat.

Deel Deze Pagina