Autorij dilemma.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Djoess, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, als ik niet zwanger was geweest had ik het zeker doorgezet, want ik vind het heel leuk! Behalve nu dan, nu ik steeds minder scherp begin te worden. En oppas regelen zal niet moeilijk zijn, want ik woon nog thuis en mijn tante is mijn buurvrouw, die staat te popelen. Ik heb nog een paar lessen op mijn kaart staan en die probeer ik af te maken.
    Tuurlijk zou ik het graag binnen nu en zeg 12 lessen willen halen, maar met de manier waarop ik nu rij zit dat er sowieso niet in. Veel ingrepen en hulp nodig nog, zeg maar. Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik gebruik het niet als excuus :p ik voel me gewoon echt niet lekker achter het stuur.

2. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vind autorijden ook niet zo lkr meer hoor. Ben ook klein en krijg het soms zelfs heel erg benauwd, omdat ik niet lkr meer zit. Het idee om nu iets nieuws te leren, zie ik ook niet zitten haha. Dus als je het mij vraagt, zou ik stoppen. Ongeacht wat de instructeur zegt...het is jouw zwangerschap en iedereen ervaart dat anders. Ik ervaar het zelf als een tijd van retraite, cocoonen en zo goed mogelijk voor jezelf zorgen. Dus als iets niet goed voelt, lkr niet doen :p

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Volgens mij weet je het allang: gewoon stoppen. En als je weer een beetje hersteld bent van de bevalling weer beginnen. Als je niet scherp bent, ben je ook een gevaar op de weg, vind ik.

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Stoppen is in jouw geval wel het beste, maar ik zou die lessen die je nog hebt staan niet meer doen hoor, bespaart jou weer geld. Anders vangt je instructeur geld voor lessen waar je nu toch niets meer aan hebt. Dan neem je die lessen mee voor na je bevalling :)

5. Corina1985

Corina1985 Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.239
    0
    36
    Van alles!
    Oude Pekela (Gr)
    Heel vervelend en vooral als je niet meer weet wat je moet doen.
    Theorie had ik gelukkig vroeg in mijn zwangerschap gehaald is een jaar geldig maar ik wilde ook zo graag het roze pasje.
    Ik heb hem met de herkansing gehaald en tijdens de 34 weken zwangerschap, kon nog prima achter het stuur verstelbare stoel en stuur ideaal.

En idd als je niet scherp bent en je maakt veel fouten dan klier je jezelf alleen maar, denk goed na en oppakken kun je het altijd nog naar je bevalling.

Deel Deze Pagina