Rij ook altijd met hakken. Nog nooit over nagedacht dat dat minder fijn is haha. Wist dat van de verzekering ook niet, maar je gaat toch ook niet voor elk autoritje je schoenen wisselen. Ik loop, rij en fiets gewoon met dezelfde hakken. Alleen naar t bos met de hond wandelschoenen aan .
Echt lekker vind ik het niet rijden maar ik doe het wel gewoon naar mijn werk. Lange afstanden doe ik lekker mijn sneakers aan. Ook irritant: rijden met slippers!!! Dat doe ik niet dat vind ik dan weer gevaarlijk
Ik verwissel eigenlijk nooit mijn hakken of slippers voor platte schoenen. Voor mij voelt het allemaal hetzelfde.
In het begin (ook tijdens lessen!) kon ik alleen op hakken rijden. Anders kreeg ik na 5min echt extreem veel pijn. Ik heb echt moeten leren om met platte schoenen te rijden. Nu rijd ik met alles xD
Als ze te hoog zijn dan doe ik ze uit in de auto. blote voeten rijden vind ik ook niet geweldig maar anders is het helemaal geen doen
Kan prima. Ik doe haast niet anders. Alleen uitkijken met gladde pups, dan glijd ik nog wel eens uit over de pedalen...
Ik heb een paar keer met sleehakken aan gereden, maar ik vind het totaal niet lekker rijden. Word dan onzeker als ik op moet trekken. Ik zal nooit met hakken aan (kunnen/willen) rijden. Dan doe ik liever ballerina's aan. Ik moet sowieso steeds weer aan de koppeling wennen als ik van schoenen verander.
Ohneeeee totale ramp met hakken rijden. Dan blijf ik halen achter mijn automat ofzo. Nee die gaan uit en dan lekker met blote voetjes rijden
Ik kan wel met hakken rijden (zie genoemde andere topic wat ik ooit geopend heb) maar ik rij wel anders. als ik de koppeling intrap, hou ik mijn hak van de grond af, ik gebruik dus alleen mijn voorvoet. Met slippers rijden doe ik wel, maar liever niet, vind ik niet prettig, om over blote voeten maar helemaal niet te spreken.
Inmiddels kan ik het! gaat bijna makkelijker dan met platte schoenen aan. Het meest onmogelijke is rijden met slippers, horror.
Haha hoe krijg je dat voor elkaar ? Ik rij altijd met mijn voorvoet, of ik nu hakken of gympen aan heb. Met hakken heb ik altijd een dunne zool dus ik voel de pedalen nog beter aan dan met de dikke zolen van mij converse. Die vindt ik belabberder rijden dan al mijn hakken. Ben ook nog nooit blijven haken.