Nog 1. Ze adviseren deze vanaf acht weken te gebruiken.. Moet zeggen dat het best lekkenrzit, afgezien dat je hem tussen je benen even moet dichtdoen haha
Ik rij heel veel werk in de thuiszorg afgelopen week denk ik rond de 650 km gereden geen centje pijn of bangigheid. Vind het ook niet verantwoord om te rijden als je bang bent eerlijk gezegd. Gordel doe ik onder mijn buik erop zit niet lekker.
Heb er pas voor gekeken maar is niet handig met mijn werk moet al zo vaak mijn gordel aan en uit doen en als ik hem onder mijn buik doe blijft hij netjes zitten.
Ik ben niet bang om auto te rijden alleen door vermoeidheid sneller angstig in bepaalde situaties. Althans ik denk dat het door vermoeidheid komt. Als ik het niet trek stap ik ook niet achter het stuur.
Ik heb geen moeite met auto rijden. Wel merk ik dat ik rustiger ben en veel meer geconcentreerd op de weg en de weggebruikers. Soms deed ik nog wel is een cd verwisselen enzo. Nu dus niet. Ik rijd wel geen grote afstanden meer. Ohh oke als vl rijd doet hij rustiger. Hij weet nog al waar het gaspedaal zit namelijk.
Ik heb er geen moeite mee, maar ik rijd ook erg graag auto. Al merk ik wel dat autoritten van langer dan een uur niet echt prettig meer zijn; dan krijg ik last van m'n rug en bekken.