Ik ben even benieuwd: zitten jullie op nog meer forums, of alleen ZP? En welke forums bezoeken jullie dan nog meer? Zelf zit ik sinds kort op het Viva forum. Vind het wel gezellig daar, maar ik merk toch dat ik ook elke keer hier nog wel terug kom, al ben ik wel minder betrokken dan voorheen....
Ik zat vroeger op een ander forum, eentje van een meisjes tijdschrift. Nu lees ik daar eigenlijk alleen nog maar mee, heb al ruim twee jaar niets meer gepost. Dus eigenlijk zit ik alleen hier..
Nee alleen ZP. Maar als ik iets opzoek op Google kom ik ook vaak op Viva terecht. Daar lees ik dus wel mee maar vanwege de sfeer daar heb ik geen behoefte aan een account
Ik zit voor mezelf voornamelijk hier, en soms op een facebookgroep over onvoorwaardelijk ouderschap. Vanuit mijn stichting hebben we een facebookgroep over hyperemesis gravidarum (ernstige zwangerschapsmisselijkheid) en daar praat ik soms ook mee, maar is meer modereren.
Alleen hier heel actief, op sommige andere forums post ik heel af en toe wat Een forum over mode en een forum over designer tassen
Nee, zit alleen hier, toen ik zwanger was heb ik wel meerdere forums gedaan, maat uiteindelijk hier blijven plakken
Kwam op zo toen ik net zwanger was en meer infi wilde Nu hebben we een pup en zoek daar af toe info over op een honden forum
Ja het VIVA forum, heb daar ook al heel lang een account en schrijf behoorlijk actief mee. Het forum daar heeft vaak wat meer diepgang (denk dat de gemiddelde leeftijd en opleidingsniveau ook wat hoger ligt) en je kan daar nog discussiĆ«ren zonder dat er steeds slotjes op gegooid worden. Voor de luchtige onderwerpen kom ik hier op ZP. 😊 Verder nog een fotografie forum (dp review), een aantal FB groepen vanuit mijn woonland en nog een algemeen forum vanuit mijn woonland. Niet zo heel actief verder, geen tijd voor. 😁
Ik alleen hier. Merk wel dat ik steeds minder lang op het forum zit. Zat hier vooral voor vragen rondom zwangerschap en babytijd. Die fase hebben we nu gehad.
Ik zit sinds mijn zwangerschap op dit forum en al sinds 2001 op bokt.nl Van oorsprong een paardenforum, maar uitgegroeid tot 1 van de grootste fora van NL over vanalles en nog wat