Autoschade - meerdere prijsopgave zinvol?

Discussie in 'De lounge' gestart door Huismuisie, 18 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.509
    12.055
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het enige nadeel is, ik kan niet bewijzen dat ik de auto daar schadevrij heb geparkeerd. Maar goed het is wel overduidelijk schade van een ander.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Maar is het een scherpe vouw of een "nette" deuk. Want dan kan die er gewoon uitgetrokken worden en dat kost iets van 75 euro. De lak kan je zelf wegpoetsen, de kras kan je misschien nog wegpolijsten afhankelijk van hoe diep hij is. Als je met je nagel erin blijft hangen moet het worden gespoten maar vaak nevelen ze dat uit waardoor niet de hele deur hoeft.

Kras is wel raar trouwens, zo'n lange kras zie je vaak niet bij een schade van een autodeur tegen autodeur

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.509
    12.055
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee die vind ik ook gek, maar ik ben nogal zuinig op mn auto dus dit was me zeker opgevallen. Hij had de week ervoor voor de deur gestaan en heb op de camera niks geks zien gebeuren. En die dag had ik hem ook gewassen, dus het was me zeker opgevallen als die kras er al had gezeten. Deze kras is ‘scherp’ de deuk is heel oppervlakkig en kan denk wel er uit getrokken worden.
    Heb voor de zekerheid toch maar even aangiften gedaan. Wie weet kan ik toch op de een of andere manier gebruik maken van dat waarborgfonds.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Vind €675.- best een fiks bedrag.
    De deuk is heel flauw en kan er zo uitgetrokken worden.
    Na oppoetsen is de rest schade zichtbaar en dat zal spotrepair worden.

Deel Deze Pagina