Pfff, heb schade gemaakt aan de auto van mijn man. Vanochtend een te korte bocht genomen in een parkeergarage en daarbij de auto dus beschadigd. Baal enorm. Wil morgen even langs de garage om te vragen wat het gaat kosten...maar dacht post het even hier. Misschien dat iemand er verstand van heeft en een schatting kan maken wat er gedaan moet worden en wat het kan kosten. Het gaat om een Seat Altea.
Ik heb geen verstand van wat zoiets kan kosten. Heb je met het wiel ook de paal i.o.d. geraakt? Dan moet je ook de wielophanging na laten kijken namelijk
Oeh, dat zal niet goedkoop zijn. Wij hadden vergelijkbare schadeplekken, alleen aan de achterdeur en achterwiel en de schade werd toen geschat op ruim 1.500,-
Ik heb een deukje in de achterbumper van dochterlief die er met de mammoet skelter tegenaan gereden is kost 375-,
Kan het hier niet goed zien, maar dat lijkt mij geen leuke. Maar ben je niet verzekerd? Want dan zou ik het in dit geval echt claimen.
denk dat je inderdaad kan denken aan een bedragje a rond de 1200 euro. moet ook iets uitgedeukt worden of zie ik het verkeerd? ik heb een paar jaar terug aan de zijkant een kras gehad van een vuilniswagen. zat op 2 deuren. kosten waren toen ruim 1500 euro om het over te laten spuiten. even ontopic maar volgens mij zijn de bandjes ook aardig aan de gladde kant of heb ik het mis
Wij hebben het ook gehad een tijdje terug. Bedrag kwam toen uit op iets van 1700 euro. We hebben het iets goedkoper kunnen doen omdat we zelf ook wat konden gelukkig. Maar bij ons was het wiel ook geraakt.
Ok bedankt voor de reacties. Heb ik iig een indicatie. @Damay: moet idd uitgedeukt worden. Wat de wielen betreft, geen idee
Ik denk tussen de 1700 en 2000 euro. 2x spuiten, uitdeuken . Hebben zelfs deuk voor links ter hoogte van het wiel en dit kan niet uitgedeukt worden. Gaat ons 1000 kosten. Laten de deuk dus mooi zitten want dat verdienen we niet terug bij eventuele verkoop.
Toevallig vandaag een schade laten repareren, iemand was achteruit , links voor tegen het spatbord van mijn auto gereden. (Gelukkig naam En adres achter gelaten)de reparatie heeft 810 gekost, uitdeuken en spuiten. Jullie schade zit op twee verschillende delen dus zal zeker duurder zijn. Wel balen zeg!
Ik ben een keer te strak langs een vrachtwagen gereden, dit waren dus alleen schrammen geen deuk 450 euriez op 2 delen.
Is het misschien een optie op hem alleen even te laten uitdeuken en het wiel na te laten kijken? Kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken maar het is een best groot bedrag! Pff als ik dit soort bedragen lees ben ik zo blij dat mijn vriend en schoonvader dit zelf kunnen!
gelukkig valt dit meestal onder de verzekering ik heb 2x zo'n akkefietje gehad. de eerste keer een vuilniswagen die met het tree-plankje mn auto van voor naar achteren nam. en de 2e keer een auto die het bochtje te kort nam en een stukje van mn bumper meenam a 1200 euro. het eerste heeft me niks gekost omdat het volledig de fout van de chauffeur was. bij de 2e konden ze niet duidelijk krijgen dat ik geheel onschuldig was en kostte me het mn eigen risico van 150 euro.
Klopt maar dit soort schade komt vaak ook door idd een te kort bochtje pakken enzo, dan zegt de verzekering dikke neus (of je moet allrisk verzekerd zijn natuurlijk).
ja, ok. dat klopt inderdaad. en ik ben om deze reden dus ook allrisk verzekerd. kost iets meer per maand maar tot nog toe heb ik het er nog steeds uit gehaald qua kosten.
Volgens mij moet je voorlijke schade rijden wil t rendabel zijn om t te laten uitkeren ivm je premie die omhoog gaat. Wij hebben ook all risk maar toen me man even bij mij in t zh op bezoek was en half uur later een hele kras en deuk in de auto zag, wat uiteindelijk zo n 1200 euro ging kosten... Konden we dat beter uit eigen portemonnee betalen... Aangifte e.d hebben niks geholpen.
Ik denk rond de 1500 idd. Balen! Maar jemig die banden ogen ook wel enorm glad. Daar zou ik mij persoonlijk nog wat meer druk om maken