Ik vraag dit normaal nooit, maar ik heb een vacature gevonden die ik echt heel, heel, heel, heel leuk vind. Maar ik ben zo slecht in solliciteren. Dus wie wil mijn brief lezen en eventueel tips geven?
Ben ook goed in sollicitatiebrieven schrijven, dus mocht je nog iemand nodig hebben mag je me een PB sturen
Ik zit in hetzelfde schuitje... Via google kan je ook goede tips vinden. In elk geval ook om een goede CV op te stellen.
Klopt. In mijn geval heb ik jaren niet meer echt gesolliciteerd. Dus ik vond het wel handig om een beeld te hebben van wat men tegenwoordig verwacht. De brief vind ik het lastigste. Hoe maak je die origineel en waar ga je wel of niet op in...
Nou precies! Dus mooi als wat mensen hier wat kunnen zeggen over m'n opzetje, dan kan ik daar iets mee.
Zorg dat je aanhef goed is bijv. Mijn man krijgt veel sollicitaties en als er al mevrouw en een andere achternaam staat, kom je onderop de stapel. Ook spelfouten let hij op. Originaliteit vindt hij dan weer niet zo belangrijk. Wel je motivatie waarom je er wil werken! Succes!
Nou ik heb jullie tips gelezen, de brief aangepast en verzonden! Nu hopen dat ze me er tussenuit pikken