ik weet niet waar mijn zoon last van heeft..... hij wordt midden in de nacht wakker en we krijgen hem dan niet meer in slaap. zelfs niet bij ons in bed... hij blijft maar draaien en het duurt soms wel 3 uur voor hij weer slaapt.... in zijn eigen bedje laten liggen werkt ook niet.... na een uur ligt hij dan nog mama te roepen... daar komt bij dat ik sinds kort zwanger ben van de tweede en dus mijn slaap echt nodig heb... iemand tips?
Hier ook! Sinds een week zijn we ruim een uur bezig iedere nacht en soms is ze wel 2 of 3 keer wakker. Geen idee wat hieraan te doen is, ik hoop dat het vanzelf weer over gaat...
jeetje, vervelend en pittig! alles al uitgesloten natuurlijk? koud, warm, honger, (tanden) pijn, dromen, nachtangst? hopen dat deze fase weer snel aan jullie voorbij gaat, je nachtrust is toch wel veel waard...
ik denk niet dat het een van het bovenstaande is. hij wordt eigenlijk standaard rond half 1 wakker.. het lijkt me sterkt dat je altijd om een zelfde tijd een droom hebt. warm of koud is het ook niet, en er lijken ook geen tandjes in aankomst... maar wat bedoel je met nachtangst? Hij gaat graag naar zijn bedje als ik hem er savonds in leg, en dan is het net zo donker als snachts. nu alweer 3 dagen op rij drama... pfffff.... vannacht hebben we hem maar weer bij ons in bed gelegd en toen ging hij meteen slapen. een uurtje later heb ik hem weer terug in zijn bedje gelegd en heeft hij gelukkig geslapen tot 8 uur vanmorgen.. heb ik toch nog even wat uurtjes kunnen pakken...