Ons kindje is met lange blonde haartjes geboren zo schattig, de kraamverzorgster had dit nog nooit gezien, alleen kindjes met lange zwarte haartjes die later dan blond werden.. En jullie kindjes?
Mijn kindje inderdaad met lange donkere haartjes. Maar die van mijn collega een paar weken eerder ook met lange blonde haartjes. Heel mooi hoor!
Een heel klein beetje donkerblond. Dat werd al snel veel lichter en ze heeft tot haar 1e een zo goed als kaal koppie gehad.
De oudste met blonde korte haartjes wel veel voor een blonde en de jongste met pikzwarte haartjes die recht overeind staan, hilarisch gezicht Het is nu met bijna 7 weken oud wel iets lichter geworden. Hopelijk blijft het donker! Ik vind dat contrast in haarkleur zo leuk tussen de twee zussen
Zwart haar van papa werd ze mee geboren, was zo lief! En nu heeft ze licht bruin haar, zal wel tegen het zwarte aan zitten als ze volwassen word net als bij mij.
Donkerbruin en vooral veel haar.. Nu wordt het steeds lichter hij gaat nu steeds meer neigen naar blond...
Finn had rode haartjes, en nu nog steeds! Niet van dat peentjesrood, maar meer koperrood (geloof dat dat zo genoemd wordt...)
Oudste had knalrood haar toen hij geboren werd, tot grote hilariteit van de familie want man en ik zijn allebei totaal niet rood, maar mijn zwager wel, haha. Inmiddels is hij blond, maar met bepaald licht zie je nog steeds een rossige glans. Hij heeft ook wel de huid van een roodharige. Jongste was min of meer kaal, heel klein beetje blond haar. Hij heeft witblond haar gekregen uiteindelijk.
Beide hadden ze behoorlijk lang haar, de oudste donker (is helemaal blond geworden) en de jongste blond.
rossige blonde haartje had mijn zoon, achter een band met lange haren en bij zn kuifje zitten lange haren.. En net die haren zijn niet uitgevallen haha.. Hij wordt nu heel erg blond!
Mijn zoontje had donkerblond haar bij geboorte, later kwam daar een beetje rossige schijn bij en nu heeft hij bovenop zijn hoofd lichtblonde haartjes en achter bij zijn nekje is het nog donkerblond/rossig
Mijn zoontje had best veel haar en dat was rossig blond,nu word het steeds blonder. Zelf ben ik heel licht blond maar maar zwarte haartjes geboren.
Aaah schattig die foto! Hebben jullie nog meer? Ik verwacht dat de kleine met veel pikzwart haar geboren wordt. Dus ben benieuwd!