hallo allemaal, We willen graag een auto spiegel, zodat we onze kleine man ook in de maxi cosi in de auto kunnen zien Zit alleen te twijfelen tussen LUCA beer spiegel (of kicker of wat dan ook) of die van babydump. LUca beer: LUCA babyspiegel - Miyali - YouTube van babydump: Brica Autospiegel | Veiligheid | Baby-Dump Hebben jullie ervaringen met beide spiegels?
Niet met alletwee Maar wel met de Brica. Voorbij het stoplicht of tijdens gewoon rijden, erg handig dat je ff snel kunt kijken hoe het met de kleine gaat. Met inhalen, erg vervelend, doordat het beeld in de spiegel beweegt "schrik" je van het bewegende beeld omdat het lijkt alsof er iets in je dooie hoek zit. Je went er wel aan hoor, maar die spiegel hangt niet in mijn kleine arosaatje maar nu in de "grote gezinsauto". Daar rijden we ook langere stukken mee, met mijn autootje rij ik maar kleine stukjes met de kleine dus heb ik hem ook niet nodig.
Hier ook niet met alletwee maar wel met de Luca. We zijn er echt superblij mee. Hij hangt stevig vast, dus beweegt niet tijdens het rijden zoals de brica (blijkbaar) doet, en omdat de spiegel bol is heb je echt goed zicht. Bovendien vindt onze kleine de spiegel ook erg leuk (wij hebben de lieveheersbeest variant). Wat ons betreft echt een aanrader, heel fijn om je kindje ook te kunnen zien als je rijdt.
Hier de brica, geen probleem mee en hangt stevig vast, beweegt niet. En daarna de goedkope van 2,50 gekocht van de babydump, die kun je naast je spiegel hangen en dan kun je hem in de gewone autostoel zien, maar voor de maxi cosi gebruiken we de brica
Wij hebben ook t lieveheersbeestje. Ik ben er erg blij mee dat ik haar kan zien en t was geweldig grappig toen onze dochter zichzelf in de spiegel zag. Ze ging er tegenaan kletsen!
Haha nee de spiegel zelf beweegt niet, die zit keurig op zn plek, het beeld in de spiegel vind ik vervelend, maar zoals gezegd je wenr eraan!
Wij hebben de Luca spiegel... de liefebees zoals mijn dochter dat zegt En super veel plezier van gehad! We hadden eerst zo'n goedkoop dingetje van de halfords omdat ik hem eigenlijk te duur vond.. maar hij is zn geld waard. In de cosi kun je altijd naar je kindje kijken.. en later als ze in een stoeltje gaan, hang je dat ding aan een van de stoelen en kunnen ze naar zichzelf koekeloeren. Ook bij deze baby ga ik hem weer gebruiken (tot grote ergernis van mijn man, die zich lichtelijk ongemakkelijk voelt met een grijnzende liefebees op de achterbank )