Hoi hoi, Bij onze kinderwagenjacht was ons oog gevallen op de Mutsy 4 rider, maar deze is helaas veel te groot voor onze auto (Chevolet Spark). De Evo past er wel in. Ik vroeg me af of er ondertussen al meer ervaringen zijn met de Mutsy Evo. Hier was al eens een topic over, maar die is gesloten.
Hier staat de Slider te wachten op onze kleine man. Ben der heel blij mee nu al hahaha en hij past in onze seat leon
Ik lees even mee, wij hebben m al besteld. Vooral om het prijsverschil tussen de 4-rider en evo hebben we toch de evo gepakt.
Tja, dat is zo lastig van een nieuwer model. Nog weinig mensen die hem echt in gebruik hebben! In de folder die ik heb van Mutsy staat ook de Exo. Die ziet er ook leuk uit, al kan ik er bijna niets over vinden op internet... Was dat een limited edition ofzo? Ik vind inderdaad de Evo aantrekkelijk geprijst (bijvoorbeeld in vergelijking met een Bugaboo Cameleon... Weten jullie nog andere vergelijkbare kinderwagens die ook klein opvouwbaar zijn?
Wij hebben 'm ook gekocht omdat hij compact inklapbaar is. Hebben bij Babypark gekeken naar verschillende wagens maar deze was gewoon het meest praktisch. Daarnaast rijdt hij ook nog eens fantastisch!
ik heb m sinds een paar weken in gebruik.. krijg veel complimenten over de "look". hij rijd super, makkelijk in te klappen etc. ik vind t een heerlijke wagen om mee te rijden! ben er heel blij mee! hij gaat ook heel soepel bochten om enzo. als je meer wil weten, stuur me gerust een pb
Vrienden van ons hebben hem sinds eind mei in gebruik en zijn erg tevreden. De ruimte van de kinderwagenbak is qua binnenmaten wel wat kleiner dan bijv de Joolz (ook heel klein opvouwbaar trouwens maar wel wat prijziger), had even snel gemeten laatst in de winkel en scheelde ong 5 cm in de lengte, maar het ligt er maar net aan wat jij belangrijk vind.
Wij hebben hem ook besteld omdat hij zo klein inklapbaar is. en ik vond hem (in de winkel) erg prettig rijden. Dus ik ben benieuwd!
Wij hebben hem ook staan alleen nog niet gebruikt, maar hij is wel handig klein inklapbaar vandaar dat wij hem ook gekozen hebben.
Wij hebben m ook gekocht, maar nog niet getest Het viel mij tegen hoe moeilijk ik de wieg en maxicosi op de adapters kreeg. Die vallen een beetje naar binnen en moet ik dus vasthouden als ik m erop zet. Dus 2 handen nodig. Of doe ik iets verkeerd?
Je kan de adapters nadat je ze erin hebt gezet tegen het frame aanklikken (net als die voor de wandelwagenbak) dan zitten ze wel recht en gaat t prima. Toevallig ook mee lopen vechten een paar weken geleden.
Volgens mij zijn het frame en de reiswieg bijna hetzelfde als de mutsy transporter en daar kan je wel veel over vinden. Ik hem e transporter en ben er erg tevreden mee. Voordeel van de evo is dat de buggyinzet naar je toe kan kijken. Alleen ik ind de buggyinzet aan de zijkant heel erg open waardoor je kindje niet zo beschut zit.
Nu ik er even over nadenk, zijn er hier ook mensen die t parasolletje erbij hebben bestelt? Ik las namelijk dat je die bij de veer ook moet kunnen buigen zodat je m op de goede plek kan zetten. dus niet met het buigmeganisme maar met de veer. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid beweging in die veer (of ik durf niet hard genoeg eraan te trekken) weet iemand hoe dat zit?