Hai, weet niet of de vraag hier goed staat, maar dat zie ik wel We hebben net de Römer King (groep 1) voor ons meisje gehaald, maar mijn vriend vindt het hoofdgedeelte heel klein... Hij is bang dat ze niet meer met haar hoofd ertussen past als ze ouder is. Ik neem aan dat je die hoofdsteun eruit kan halen? Dan moeten we wel een ander ding ervoor kopen... Weet iemand hie dit zit?
We hebben een maandje terug een autostoel gekocht en wij hadden precies hetzelfde dus zijn voor de maxi cosi gegaan. Ik weet niet of de hoofdsteun verwijderd kan worden maar dat kan waarschijnlijk iemand anders je vertellen.
volgens mij kan je hem gewoon zo verwijderen (gebruiksaanwijzing zit bij ons achterin de stoel, altijd handig hihi)
Hoi! Heb je het dan over je kindje van 2? Of over je kleinere kindje van 11 mnd? Hebben jullie dan ook zo'n grote hoofdsteun, van die "oorflappen" zeg maar? Als ze opzij kijkt zit ze met haar neus tegen die flappen aan haast...lijkt me ook vrij warm
Wij hebben dezelfde autostoel, maar mij is het nooit opgevallen dat de ruimte voor zijn hoofdje smal is. Het moet ook niet teveel ruimte hebben anders geeft het niet genoeg bescherming bij een evt botsing. Als het echt te smal zou zijn, hadden ze dat in de winkel toch wel gezien bij het "passen".
Heb het over Lisa van 2,5, die van 11 maand zit nog in de maxicosi Maar die zit er dus niet gelijk tegenaan hoor als ze dr hoofd omdraait.