autostoel 2/3 ?

Discussion in 'Verzorging' started by Athina, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi allemaal,

ik heb even een vraagje, weten jullie toevallig of de stoelen in de groep 2/3 , minder plek in de auto in nemen dan de stoelen uit groep 1 (dat zijn dus de stoelen ná de maxicosi) ?

Ik zit namelijk al even vooruit te denken ;) .

Op dit moment staat de stoel van m'n dochter, achter de passagiersstoel omdat ze achter mijn stoel niet past. Dan kan ik niet ver genoeg naar achter zitten (suzuki alto) .

Wanneer er nu straks een 2e komt - dus zeg over 1,5 jaar. Zal m'n dochter de overstap maken naar een volgende stoel. En komt de 2e tegen die tijd ongeveer in haar autostoel. Maar dan moet er dus óf een kinderstoel achter mijn stoel, of op de pasagiersplek. Dat laatste vind ik eigenlijk niet zo prettig... Dus vandaar de vraag. Ook al is het allemaal nog vér weg :) , ik ben wel benieuwd!

Alvast bedankt :)

groetjes
    Athina

2. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    ik heb nu zo'n grote stoel zeg maar. Maar die is een stuk lager waardoor zij zelf meer beenruimte heeft. En omdat ze eigenlijk gewoon zit en niet meer ligt neemt t ook weer minder ruimte in. Dus qua beenruimte scheelt t wel. Mijn stoel kan weer een stukje verder naar achteren dan eerst met de tobi

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oke :) fijn om te horen!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ligt ook aan je stoel die je hebt. Ik heb een kiddy infinity pro en oppaskindjes zitten op een stoelverhoger (nummer 2 en nummer 3 stoeltjes). Maar hierbij maakt het geen verschil qua breedte ook niet trouwens. Stoeltje zelf is iets breder van binnenmaat. Ze krijgen zelf ook langere benen, houd daar ook rekening mee. De oudste is 1,20m en ik hoef mijn stoel niet helemaal of bijna helemaal naar achter te zetten, want dan heeft ze geen ruimte meer.

Share This Page