Autostoel 2ehands

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door klarinet, 29 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wat vinden jullie. Ik heb van mijn nichtje een mc autostoel gekregen (vanaf 9 kilo geloof ik). De autostoel is echter al 4 jaar gebruikt. Er is verder geen ongeluk mee gebeurd, zijn alleen wat gebruikt sporen op de bekleding te zien. Ik twijfel een beetje of ik hem wil gebruiken omdat hij toch al vier jaar oud is. Van de andere kant een nieuwe kost zeker 200 euro.
    Wat zouden jullie doen?????

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Als je zeker weet dat er geen ongelukken mee gebeurd zijn zou ik ff kijken naar het label van de keuring en de cijfers die daarop staan vergelijken met een stoel die ze bij bv de praxis verkopen en evt de duure stoelen bij prenatal
    als die overeenkomt met 1 van de stoelen zou ik hem lekker nemen.

me ouders hebben ook een stoel in de auto staan nooit wat mee gebeurd en die is al tig jaar.....

zelf had ik een stoel van praxis, dit ivm dat het de 2e stoel was en hij niet dagelijks gebruikt werd, prima stoel voor weinig.

maar als ze er elke dag in zitten zou ik toch voor wat meer comfort gaan en dus de dure nemen.

suc6 met beslissen

ps ze zijn nu wel in de aanbieding bij pranatal.

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Persoonlijk zou ik het niet doen , of ik moest echt 100% zeker zijn dat er geen ongeluk mee is geweest en ik moest de stoel echt leuk vinden !

Inderdaad bij prenatal is er een auto stoel in de reclame geloof 44 euro ofzo en ik zelf heb er vorige week 1 besteld bij bambino world incl verzendkosten 57 euro !

succes ermee

4. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Als er niets mee is gebeurd, en de stoel is nog goed, waarom niet?
    Lekker mazzel! ;)

5. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    toevallig hebben ze bij Gardo nu zo'n stoel voor 39,99 kun je via het internet bestellen, maar volgens mij moet je hem wel bij een vestiging ophalen.

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Nieuwe kopen zeker weten...

autostoelen hebben net zoals helmen ed. een beperkte levensduur ookal gebeurt er niks mee. Door het in de zon staan, blootstelling aan (warme) lucht droogt het plastic uit en wordt van mindere kwaliteit wat nadelig werkt op de veiligheid. Schade zie je ook niet altijd, in principe moet je een stoel ook vervangen als hij flink hard is terecht gekomen (uit je handen gevallen).

Je kan bezuinigen op 101 dingen maar op de veiligheid zou ik dat nooit doen.

Deel Deze Pagina