Heeeeeeeel vaak plassen, ik word zot ;)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door JJ1980, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Onze zoon is sinds een maand zindelijk. Helaas ongeveer een week geleden ziek geworden een weekje en sindsdien is het van de zotte. Er wordt minimaal een keer per uur geplast. Beetjes van ongeveer 60 mililiter.
    Vandaag zit hij op 13 keer plassen. Zo niet leuk meer.
    Blaasontsteking is hij al op gechecked.
    Ik hou nu alles bij en heb dan dinsdag weer contact met de huisarts.
    Herkenbaar of ideeen?

2. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Mijn dochter ging elk half uur toen ze net zindelijk was... wordt vanzelf minder.
    Als het geen blaasontsteking is zou ik me niet druk maken hoor!

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Zo lang het geen blaasontstekingen is zou ik me er niet om maken. In het begin ging hij ook vaak, nu juist niet, duidelijk geen blaas van zijn mama haha

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Voor hij ziek werd hield hij het makkelijk 2 uur op. Nu is hij vandaag dus in 11 uur 14 keer naar het toillet geweest. Van 5 tot max 6 keer naar 14 keer per dag vind ik wel heel gek.

5. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Heeft mijn dochter ook een tijdje gehad, moest ze ineens heel vaak (ook weer af en toe ongelukje) daarvoor zeker een maand zindelijk en toen had ze dit niet. k dacht ook aan blaasontsteking, maar had ze niet.
    Is vanzelf weer over gegaan na een aantal weken, maar eind van de dag moet ze soms nog een paar x per uur. k denk zelf dat het bij haar vermoeidheid is.

6. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Mijn zoontje ging onderhand ieder kwartier toen hij net zindelijk was. Ging pas na een paar weken beter!

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Pff ons zoontje is ook net zindelijk en zegt ook zo 6x op een dag dat ie moet poepen (naast elk uur plassen) word ik soms ook gek van haha. Schijnt af te gaan nemenzxz

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh dus jij zit er ook lekker middenin.
    Vandaag ineens een omslag. Maar 5x geweest. Wel kleine plasjes, dus meer dan 800ml gedronken, maar minder dan 300ml geplast.

9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ja het schijnt dat ze het dan langer gaan ophouden. Ook met poepen: zegt hij dat ie moet poepen komt er alleen een scheetje :roflmao:

Deel Deze Pagina