wil geen peuterbed meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linnda, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnda

    Linnda Actief lid

    4 feb 2009
    212
    0
    0
    Onze dochter nu 19 maande
    Kreeg met 15 maande haar peuterbed helemaal blij
    En sliep hartstikke goed erin mama ook blij
    Maar nu sinds 2 weken wil ze absoluut niet meer erin
    Kruip 100 x eruit en mama gaat haar terug leggen
    Huile en huile

    Nu is terug naar haar ledikantje een oplossing voor ongeveer 3 maande
    Want daarna komt haar broertje of zusje
    Dus dat wil ik haar niet aandoen om even terug daar in te slape
    En dan dit drama opnieuw mee te make

    Wat nu
    Wie heeft de tip
     
  2. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind haar nog wel erg klein om in een peuterbed te slapen. Ze zoelt waarschijnlijk geborgenheid en die heb je in een ledikantje. Ik zou kijken of ik een ledikantje kon lenen of er 1e bijkopen.
    Mijn dochtertje lag er tot 2 1/2 in en toen moest ze eruit omdat haar broertje uit de wieg groeide.
     
  3. angelbaby

    angelbaby Fanatiek lid

    Ik zou ook op zoek gaan naar een 2e ledikant. 19 maanden is ook wel erg jong om ze al uit het ledikant te halen. Helemaal als het nu zo gegaan is.

    Als je dadelijk nog om gaat leggen vlak voor de geboorte kan ze het gevoel krijgen dat ze voor haar broertje/zusje uit dat bedje moet, waar ze zo graag in slaapt.
     
  4. Isis26

    Isis26 Niet meer actief

    Mijn zoontje is 27 maanden en slaapt nog steeds in zijn ledikant en hij vind het heerlijk! Ik zou een 2de ledikant kopen.
     
  5. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Ik vind haar ook nog wel wat jong voor een peuterbed eerlijk gezegd.
    Wij hebben voor onze oudste een ledikant van 70*140 gekocht die is om te bouwen tot peuterbed. Maar meneer ligt nog prinsheerlijk in z'n ledikant en doet helemaal geen poging om er uit te klimmen ofzo. Dus wij laten 'em nog lekker even liggen. Hopelijk hoeven we ons pas volgend voorjaar over een bed druk te maken...
     
  6. moonlight159

    moonlight159 Fanatiek lid

    20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik zou er ook een ledikantje bij kopen, bij de Ikea hebben ze geloof ik ledikantjes voor 40 euro.
    Ze is nog geen anderhalf, vind ik persoonlijk heel vroeg. Mijn zoon sliep met nog net geen 2,5 pas in een peuterbedje....(maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze).
     
  7. nikkie83

    nikkie83 Fanatiek lid

    16 jun 2007
    2.054
    1
    0
    tussen hier en daar
    ik zou ook een ledikantje erbij hle dan misschien die van Ikea waar je 1 zijkant van weg kan halen ?
     
  8. Lola86

    Lola86 Fanatiek lid

    12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Of anders een ledikantje van marktplaats
     

Deel Deze Pagina