Vraagje aan alle Joolz eigenaren

Discussion in 'De babyuitzet' started by kuikentjepiep, Nov 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

Aug 30, 2014
    575
    2
    16
    Ik heb nu bijna een half jaar de Joolz day in gebruik.
    Joolz day studio gris om precies te zijn.
    Die heeft een mooie gestikte witte binnenkant. Ook aan de binnenkant van de luiertas zit diezelfde witte stof.

Er zit nu een bruine vlek aan de binnenkant van mijn kap. Ook bij het steeds omklappen van die tas merk ik dat de flap een beetje vies wordt.

Hoe maken jullie dit schoon?
    Ik ben bang als ik met een sopje vanish of ossengalzeep ga lopen boenen er juist zo'n grote schoonmaakkring ontstaat.

Tips zijn welkom:D

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

Dec 9, 2012
    1,698
    0
    0
    De vieze tas is hier al twee keer op delicaat met een colorcatcher in de wasmachine geweest. Zie je niets van.
    Vlek in de kap is een lastige. Het kan zijn dat je het alleen maar erger maakt. Anders kap eraf en flink onder de kraan met een beetje afwasmiddel. Heel klein beetje en dan met de hand wat weg wrijven.

3. missmar20

missmar20 Actief lid

Apr 22, 2006
    115
    0
    0
    Als het goed is kan je de stof uit de kap halen (schroefje los draaien ), deze kan dan ook in de wasmachine. Ik had een Jool Day en bij die wagen kon dat op die manier.

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk in zo'n gevallen of de fabrikant me kan helpen, dus ik heb even de site voor je geraadpleegd. Joolz geeft aan contact op te nemen met het verkooppunt waar je de Joolz gekocht heb. Die zullen vaker dit soort vragen krijgen dus ik zou het daar stellen. Weet je zeker dat je het goed doet en zit je straks niet met rare vlekken (wat vaak de doorverkoop bemoeilijkt, mocht je dat willen).

5. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    In de wasmachine gedaan op handwas. Vond ik wel spannend of het goed zou gaan hoor. De kap weet ik ook niet. Dus ik hoop ook op de tip ;)

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Staat neem ik aan toch in de handleiding hoe je het kan wassen?

Share This Page