Welke duowagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rinskeeeeh, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi meiden

Welke duowagen is te gebruiken voor een peuter en baby maar tegelijk om te bouwen voor 1 kindje?

Ik ken de bugaboo donkey maar vindt deze te prijzig

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    De iCandy Peach, nieuw ook behoorlijk prijzig maar 2e hands een stuk voordeliger te krijgen dan de Donkey.
    Wij hebben een volledige tweelingset (2 zitjes en 2 reiswiegen) omdat je de onderste reiswieg niet boven kunt gebruiken en als je dus met alleen de baby op stap gaat je een andere reiswieg nodig hebt dan in duo-stand.

3. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Wat kost die dan Dyson? Op Marktplaats als ik kijk, lijkt het soms of het maar een enkele (mono) wagen is.

4. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Op babydump staan diverse duo wagens welke om te bouwen zijn naar enkele wagens.. Er is een speciale categorie voor op hun website.

De meeste zijn wagens waar de kindjes onder en boven elkaar vervoerd worden en dan kun je één van de twee zitjes weg laten dan heb je gewoon een enkele wagen.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Phil and Teds

Mutsy duo

Joolz geo

Prijzen geen idee van :p

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik denk dat je eerst moet kijken naar of je naast elkaar, onder elkaar of achter elkaar zou willen.

Er zijn best wat duowagens maar in mijn ogen betaal je in sommige gevallen echt wel voor de kwaliteit.

Zelf heb ik een Donkey en ben hier echt dolgelukkig mee. Het heeft me wel een hoop gekost maar ik verwacht hem ook weer fijn te kunnen verkopen.

7. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik denk dat ik er vanaf zie tot ik daadwerkelijk zwanger ben van de tweede, want ik wil dit wel, maar weet natuurlijk niet hoelang het gaat duren voordat het weer een keer lukt, aangezien we al bijna een jaar bezig zijn nu

Deel Deze Pagina