Ervaringen 'Kruidvat pure & nature' lijn?

Discussion in 'Verzorging' started by washburn, Jun 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. washburn

washburn Actief lid

Jan 25, 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Hey hallo,

Het duurt nog even voor het zover is, maar ik ben nieuwsgierig naar mogelijke ervaringen van de 'reeds moeders' mbt de kruidvat verzorgingsproducten voor baby's. Met name de 'Kruidvat pure & nature' lijn trekt mijn aandacht.

Ben benieuwd!
    Liefs!

2. washburn

washburn Actief lid

Jan 25, 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    helemaal niemand?!... :(

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Nee kan je niet helpen.. maar ik.zou zeggen probeer het zelf! Mocht je het niet lekker voor de baby vinden.maak je het zelf op.. (sorry voor de extra punten zit op mn gsm)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heb gisteren even gekeken, flesjes zien er mooi uit en ze zijn niet duur dus gewoon proberen toch! Alleen ruikt het totaal nergens naar, dus wil je nog een lekker geurtje, wellicht wat haarlotion erbij kopen?

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het is echt per baby verschillend wat fijn is.
    Maar ik vind alle producten van de Kruidvat echt prima.
    Mijn dochter heeft een vrij gevoelig huidje en heeft er nooit op gereageerd. :)

6. washburn

washburn Actief lid

Jan 25, 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Kijk, dat is wel een handig iets om te weten. Zelf reageert mn huid ook nogal gevoelig. Mijn vriend heeft ook een gevoelige huid, dus dikke kans dat onze spruit ook een gevoelige huid heeft...

Ik denk dat ik inderdaad gewoon eens iets koop van deze lijn ( echt niet duur). En als ik zelf geen trekkerig of vervelend gevoel eraan overhoud is het het proberen waard. Tuurlijk heeft een baby een heel ander huijde, maar als het bij mij foute boel is zal ik het zeker niet op mn baby gaan gebruiken...

@ suusjeuh: ja, het is leuk als er een lekker geurtje zit aan verzorgspullen, maar dat hoeft voor mij niet zozeer. Als het maar zacht en goed voor de huid is... ( lees zo min mogelijk chemisch rommel erin zit...) :)

We gaan proefkonijnen dus! :)

Bedankt voor jullie reacties!

7. Fieniemienie

Mar 27, 2012
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb v/d week toevallig het spul van deze lijn voor in bad gekocht, dacht dat het misschien niet zo erg zou schuimen. Eigenlijk gebruik ik liever badmelk (en dat heb je alleen van Zwitsal). Alles wat schuimt droogt de huid nl. heel erg uit (las ik ooit ergens).

Share This Page